Isidro de la Cal "bota" 5 operarios por ir a folga

A empresa coruñesa despide despois de que o xefe de produción ameazase ao día seguinte do paro con tomar represalias contra os que secundaran a folga do 29M.

Por Galicia Confidencial | A Coruña | 28/04/2012 | Actualizada ás 10:17

Comparte esta noticia

Delegados dp sindicato CIG-Servizos da Coruña concentráronse o 27 de abril diante das instalacións de Isidro de la Cal no polígono industrial do Espírito Santo para reclamar a readmisión de cinco traballadores "despedidos como represalia pola súa participación na folga xeral do 29 de marzo".

A central destaca que a pesar de que a empresa alega razóns económicas para xustificar os despedimentos, esta medida produciuse xusto despois da asemblea organizada polo xefe de produción –ao día seguinte da folga-, na que ameazou con que se ían producir despedimentos.

Na opinión dos sindicalistas, estes despedimentos en ningún caso poden xustificarse por razóns produtivas ou económicas, xa que a empresa, que se dedica á transformación de peixe, continúa a contratar novo persoal a través de ETT´s.

None

Isidro de la Cal é unha das maiores empresas do país na distribución de produtos pesqueiros. A compañía aínda non fixo pública a súa versión dos feitos.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 19 comentarios

8 otroblues509

laverton parece que sabe de lo que habla,isidro de la cal esta empezando a oler a pescado,a pescado podrido

7 laverton@telefonica.net

la organizacion para las trampas,estafas etc.estaba compuesta por genito de auditores coruñeses , socio de breton, marite abogada sin escrupulos.joge rodriguez gerindote,pedrito,y de mas presonajillos,la casa de los puentes se construyo con dinero cobrado por cuenta de corelsa servicios sa de la indemnizacion del mar egeo 500 kilos de la epoca y la granja de salmones sin estos, solo unas pocas truchas,metidas en las jaulas para decir que habia toneladas de peces y cobrar lo maximo.seguire contando mas cosas de este premio de empresario gallego.jose recuerdos , a yani tu novia cubana

6 laverton@telefonica.net

jose breton fernandez,dueño de isidro de la cal y socio mayoritario de corelsa y sea dedicadas a la construccion de granjas,marinas barcos etc estas empresas contrataron una granja de atunes en panama, para un grupo atunero español y otro venezolano por valor de dos millones de euros,breton creo una empresa en panama a espaldas de los socios españoles,la empresa quenston cobro los dos millones de euros, el dinero nunca entro en españa,los socios se fueron a la ruina y las empresas cerrraron,en dosmil nueve un amigo de lo ajeno,otro dia comentare mas cosa de esta persona, como se enriquecio con el mar ejeo.

5 laverton@telefonica.net

jose breton fernandez ,director general ,dueño de isidro de la cal y socio de corelsa y sea empresas de la coruña ,estas cias construyeron, granjas atuneras de panama , desplazaron tecnicos y materiales a si como los transportes hasta panama las obras de la construccion de la granja marina se ofertaron en 2 millones de euros .el sr breton creo una empresa , ha espaldas de los socios ,en panama , esta empresa llamada quenston, cobro los dos millones de euros, que nunca entraron en españa, arruino a sus socios,y las empresas cerraron en 2008, un estafador.

4 marinela

Paréceme boa idea, tanto facer boicot como comunicarllo á empresa, para q o saiban. Podémolo facer a través da súa páxina de contacto: http://www.isidrodelacal.eu/es/cont...