Nerea Barros protagoniza 'La Novia Gitana' de Carmen Mola: "É o papel máis difícil da miña carreira"

A actriz galega presenta en Curtocircuito 'Memoria', co que busca "axitar conciencias desde a beleza" sobre o cambio climático e o legado dos maiores.

Por Europa Press / Redacción | Compostela | 02/10/2022 | Actualizada ás 13:40

Comparte esta noticia

Nerea Barros (Santiago de Compostela, 1981) volveu á pequena pantalla pola porta grande, protagonizando unha das series máis esperadas da tempada: a adaptación do best seller 'La Novia Gitana', obra de Carmen Mola, pseudónimo tras o que, como se fixo público na entrega do premio Planeta, escondíanse tres homes: Agustín Fernández, Jorge Díaz e Antonio Mercero.

A crítica e a audiencia apoian o proxecto liderado por Paco Cabezas e con Ignacio Montes, Mónica Estarreado e Darío Grandinetti na repartición, que acompañan a Barros no que di nunha conversación telefónica con Europa Press, que foi o papel "máis complicado" da súa carreira: a inspectora da BAC --unidade de elite da policía-- Elena Blanco. Unha muller obsesiva e marcada por unha traxedia persoal que revivirá durante a investigación do asasinato dunha moza xitana a piques de casar.

Nerea Barros. CURTOCIRCUITO
Nerea Barros. CURTOCIRCUITO | Fonte: Europa Press

"Elena tiña moita profundidade. A dor non lle impide traballar. É ao contrario, distráea da súa perda, pero ese uso acábao convertendo nunha obsesión. Por que cando non traballa vai ao karaoke ou bebe? Para afogar a dor, evacuala con agresividade. O mesmo fai co sexo, utilízao para non sentir, cun chisco de dor para soltar lastre", explica.

Á parte emocional hai que sumarlle a física que, á hora de interpretar a unha policía de elite, non se improvisa. Barros pasou tres meses traballando xunto a un especialista para calcar de forma natural os movementos dun axente especial.

A pesar da sensibilidade e empatía que demostra a protagonista, a racionalidade que se impón afasta a Elena Blanco de Nerea Barros, como ela mesma apunta. A galega recoñécese profundamente emocional mentres que a inspectora literaria é "todo cabeza".

"Non queda outra --defende--. E case mellor, porque cando Elena entra na emoción todo se desmorona, pero ata o límite. Agárrache, que pode saír de aí calquera cousa. Eu tiña que conterme moitísimo, non podía mover nin un músculo. Terminaba de gravar e tiña que moverme, bailar e abrazar a todo o mundo porque tiña unha necesidade brutal de exteriorizar emocións", comenta.

'MEMORIA': REIVINDICAR A NATUREZA E AOS MAIORES

A actriz compostelá compaxina a súa participación en obras como 'La Novia Gitana' con proxectos propios como 'Memoria', unha curtametraxe a medio camiño entre a ficción e o documental que presenta na 19ª edición do festival Curtocircuito, que se celebra ata o 9 de outubro en Santiago de Compostela.

'Memoria' formaría parte dunha triloxía que se completaría cunha peza ambientada en Mauritania e outra no Río da Prata. Aparcados de momento, Barros avanza que traballa xa noutras obras como 'A Barreira' --que conta a historia de tres mulleres activistas españolas--ou 'A Costa', "sobre a memoria dos avós na costa mediterránea".

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta