Boicoz, unha campaña contra La Voz

Nas redes sociais circula xa un manifesto que anima aos usuarios a non mercar nin difundir por internet o xornal La Voz de Galicia...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 26/02/2009 | Actualizada ás 14:40

Comparte esta noticia

None

A sua linha editorial não tem mais valor do que uma cotização bolsista, variando em função dos interesses do governo ou da mão que melhor a alimente. Nos inícios da maré preta do Prestige somou-se à cidadania para a denúncia da ineptidão da Junta do PP. Porém, não tardou em loar o Plan Galicia e a estratégia do poder quando isso se traduziu em suculentos ingressos via publicidade institucional (da Junta do PP), como lamentou no seu dia o que era na altura um dos responsáveis pola edição digital.

Uma edição digital que se beneficiou muito para medrar em visitas (e, pois, em ingressos publicitários) mercê às ligações em inúmeros blogues… e redes sociais, sobretudo Chuza! (que já vai polo seu terceiro ano triunfal).

Quem vos escreve é capaz de esquecer muitas cousas, mas dificilmente pode obviar a manipulação informativa e o acoso e derrubamento contra as Conselharias chefiadas polo BNG, em particular desde que Indústria (chefiada polo BNG) não deu ao Grupo Voz o naco que queriam da torta eólica. E tampouco posso esquecer com facilidade o claro alinhamento de La Voz com os grupos tangallegos, chegando mesmo a difundir informações falsas.

Pois bem, eu, na medida do possível, procurarei em adiante não ligar nada de La Voz, nem tampouco dar-lhe publicidade através de redes sociais. No referente ao caso concreto de Chuza!, tampouco vou enviar informações de lavoz.es, e mesmo votarei negativo quanta notícia se enviar desse web a partir deste mesmo instante. A imagem desta simbólica campanha chega do blogue ANGUEIRA DE SUSO. Máis aquí.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 69 comentarios

24 anónimo

O Xornal, Vieiros, Gznacion publicidade institucional??? Non oh, que van recibir subvencións. Ademáis, inda que as reciban, polo menos son imparciais e non se casan con ninguén.

23 markus

Menos mal que naceu Xornal, Chuza, GC, Vieiros e María Yáñez para traer a liberdade de prensa a este país. Que escuro estaba todo. Por certo, tamén será subvencionados, ou só se subvenciona La Coz?

22 xosé

mira cambote, eu á túa amiga Coz pasoa por onde ti ben sabés e para o único que me serve é para limpar o ........con ela, xa me entendes.

21 Pardo de Cela

Somos libres de escoller un xornal ou outro, pero debemos ser esixentes a hora de fiscalizala liberdade de prensa, e neste caso a "voz" non xoga limpo. Critica aos demáis (Correo, Rexión...), mentras abre as mans para cobralas subvencións, sin dar nada a cambio, e cando aparecen novos medios, máis pluralidade, encende o lume. Un medio non pode pretender dirixilo país, e menos manipulando.

20 Xandokas

Para que La Coz non poña as "boas" noticias do "quintanismo" e mellor que non as orixinedes.
En política, como a muller do César, non basta con "ser honrado, senón que hai que parecelo". "Capichi"??