A entrevista de Carlos Luis Rodríguez a Carlos Callón

Posto que tivemos moitas peticións ao respecto, tamén vos enviamos un enlace onde podedes ver a entrevista de Carlos Luis Rodríguez a Carlos Callón no programa Foro Aberto, o substituto de 'Hai Debate', e no que o entrevistador entra a discutir co seu entrevistado emitindo opinións persoais incumprindo certas normas básicas dunha entrevista. Podes velo aquí.

Por Galicia Confidencial | Galicia | 21/10/2009 | Actualizada ás 11:29

Comparte esta noticia

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 113 comentarios

108 anonimus

O mellor de todo e que non temos que aturar a sumisión do psoe e do bng... daba vergoña allea alí por onde ian o little bull e mailo consorte Quin

107 Integridade

Carlos Luis debería volver á Facultade de Periodismo se é que algunha vez pasou por ela. Un periodista íntegro debería manter certa independencia ( para dar a súa opinión persoal xa están os entrevistados) e non ser meramente a voz do seu amo.

106 Juan Español

Acabo de ver la entrevista y me he quedado con los ojos a cuadros. No simpatizo con la Mesa ni con el señor Callón, pero me he sentido completamente solidario con él ante el espectáculo de acoso, paternalismo e imposición de Carlos Luis Rodríguez. Este señor Rodríguez es un tramposo, pues lo que ha hecho con Callón no es una entrevista, es un debate en el que el presunto entrevistado lleva todas las de perder: interrupciones continuas, imposibilidad de desarrollar sus argumentos durante más de cinco segundos, ataques ideológicos y hasta personales por parte del periodista. Una auténtica vergüenza. Y ya que le haya dicho que la Mesa está subvencionada. ¿Y el señor Rodríguez? ¿No está él, que lleva años viviendo de los políticos de la derecha, no está subvencionado? Hay que tener cara dura.

105 anónimo

si, non coma no pp ourensán, jejejeje

104 anonimus

Que alivio ver como se tiran os trastos tanto o psoe e o bng