Temas: SADA HOMOFOBIA

“Una cosa es el homosexual respetable y otra muy distinta el maricón ostentoso”

O diario da Asociación de Empresarios de Sada inclúe un artigo homofóbico. O directivo Eduardo Lorenzo Martínez firma unha columna de opinión no número de maio que, entre outras cousas, equipara aos homosexuais cos practicantes do incesto.

Por Galicia Confidencial | Sada | 31/05/2017 | Actualizada ás 15:02

Comparte esta noticia

Lorenzo, secretario e tesoureiro da citada Asociación, concede que a homosexualidade está  “éticamente en un plano más elevado que el bestialismo o la pedofilia” pero no mesmo plano que a poligamia e o incesto.

Eduardo Lorenzo Martínez
Eduardo Lorenzo Martínez

Na súa opinión, existe un lobby gay que impide perseguir este comportamento e o PP non lle mete man como debera por medo a reacción do electorado.

Lorenzo, codirector do bufete LMabogados cualifica aos participantes no desfile do Orgullo de “engendros” e conclúe que “una cosa es el homosexual respetable y otra el maricón ostentoso”.

Segundo recolle La Opinión, o presidente da patronal de Sada defendeu o artigo. En opinión de Bernardo Valiño trátase dun artigo “valente e correcto” e falar de “maricones ostentosos” non é insultante. 

A nivel político, o BNG de Sada anuncia “presentación dunha moción no vindeiro pleno na defensa dos nosos dereitos, contra a homofobia e a misoxinia”. O partido local Sadamaioría “amosa a súa absoluta repulsa” e defende “un concello aberto, plural e inclusivo, no que non teñen cabida accións ou declaracións de índole racista ou discriminatoria”.

Artigo de Eduardo Lorenzo en El Mariñán
Artigo de Eduardo Lorenzo en El Mariñán

Non é a primeira vez que Lorenzo provoca polémica. En previas ocasións relativizou a violencia de xénero: “Quizás haya algo de primitivo y antropológico en maltratar. Algo natural, por más que sea detestable en nuestra sociedad”. Nel tamén ataca a "feminazis que ven el machismo acechar detrás de un hombre que abre una puerta a una mujer, detrás del que orina erguido, detrás del que regala flores, detrás (encima) de la postura del misionero”.

Temas: SADA HOMOFOBIA
Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 17 comentarios

2 Xoelho

A propósito do incesto, quero comentar algo. ¿Por qué o incesto ha de ser necesariamente malo? Muita xente confonde incesto con violación ou con pederastia, e non é así, non ten porqué ser así. Que alguén me diga por que motivo dous irmáns non tenhen dereito a teren relacións sexuais entre eles, ou incluso casarse, se así o deciden libremente. O malo é o abuso, a imposición, a violación, o abuso de menores, etc., mais un_a relación libremente aceptada dá igual que sexa entre familiares diretos ou non. O único problema que podería ter o incesto -cando é libre e entre iguais, por suposto- sería se bioloxicamente pode haber problemas para a descendencia debido á consanguinidade, mais isto deben determinalo os especialistas, fóra de todo moralismo baseado no "porque si".

1 Buffito

A mí, que no soy precisamente partidario del lobby gay ni de la ideología de género, me llama la atención tanta estridencia. En primer lugar, tendría que haberse leído el Catecismo antes de decir tan a la ligera que "la homosexualidad es pecado". Es pecado el sexo entre personas del mismo sexo; como lo son entre heterosexuales las relaciones prematrimoniales o extramatrimoniales, e incluso dentro del propio matrimonio aquellas que se dan cuando no se busca procrear. Los homosexuales, dice el Catecismo: "Deben ser acogidos con respeto, compasión y delicadeza." Y hombre, llama un poco la atención que esto lo diga un licenciado en Derecho, carrera que suelen elegir tantos gays, aunque él no lo sea.

1 Buffito

En España, es sabido que la única persona de la que se sabe que no le gustaría tener relaciones sexuales con otro hombre se llamaba Paco Rabal. Con aquella voz aguardentosa que lo caracterizaba había dicho en cierta ocasión: "Yo no soy marikón; y lo sé porque lo probé y no me gusta". A veces, algunos heterosexuales saben que les gustaría tener sexo con otros hombres, y lo reprimen con insultos, disparates, estridencias y barbaridades. No será el caso de este abogado, pero de otros muchos, no tengo la menor duda. Si a mí no me da morbo hacérmelo con una gallina, me la refanfinfla que a otros les mole, paso, mejor para ellos, como si se lo montan delante de mí, lo veré como un numerito de circo, me podré reír más o menos, me podrá parecer curioso, pero fijo-fijísimo que no me voy a indignar. Ellos a su bola y yo a la mía.

2 Sumopontifice Borracho

Pois ti para ir a tua bola ben que che vai o asunto, non un senón dous comentarios!!!. Aparte dos comentarios homofobotontiños cos que adoitabas aparecer por aquí. Eu creo que inda hai outro tipo mais que é o homosexual vergonzante e reprimido que tenta duramente agochar a sua condición baixo a homofobia mais casposa.

3 Buffito

Pues a lo mejor tienes razón, jajaja A ver, bonitiño, te pones al mismo nivel que el disparate que censuro. Sigo la doctrina de la Iglesia: "La homosexualidad designa las relaciones entre hombres o mujeres que experimentan una atracción sexual, exclusiva o predominante, hacia personas del mismo sexo. Reviste formas muy variadas a través de los siglos y las culturas. Su origen psíquico permanece en gran medida inexplicado. Apoyándose en la Sagrada Escritura que los presenta como depravaciones graves (cf Gn 19, 1-29; Rm 1, 24-27; 1 Co 6, 10; 1 Tm 1, 10), la Tradición ha declarado siempre que “los actos homosexuales son intrínsecamente desordenados” (Congregación para la Doctrina de la Fe, Decl. Persona humana, 8). Son contrarios a la ley natural. Cierran el acto sexual al don de la vida. No proceden de una verdadera complementariedad afectiva y sexual. No pueden recibir aprobación en ningún caso."

4 Buffito

" Las personas homosexuales están llamadas a la castidad. Mediante virtudes de dominio de sí mismo que eduquen la libertad interior, y a veces mediante el apoyo de una amistad desinteresada, de la oración y la gracia sacramental, pueden y deben acercarse gradual y resueltamente a la perfección cristiana."