Villares evita avaliar a proposta de Compostela Aberta ata que non exista un "comunicado oficial"

"En canto non recibamos o documento non sentimos presión de ningún tipo", asegura o portavoz rupturista en nome da dirección

Por E.P. | Santiago de Compostela | 12/07/2018 | Actualizada ás 14:51

Comparte esta noticia

O portavoz de En Marea, Luís Villares, non quixo entrar a avaliar o resultado da asemblea de Compostela Aberta que deu luz verde á proposta para a renovación da dirección de En Marea, polo que emprazou ao momento en que se traslade á coordinadora do partido instrumental un "comunicado oficial" da resolución para emitir unha valoración respecto diso.

Luís Villares Con Martiño Noriega No Aniversario De Compostela Aberta
Luís Villares Con Martiño Noriega No Aniversario De Compostela Aberta | Fonte: Europa Press

"Nós aínda non recibimos comunicado oficial dese documento. Cando o recibamos, desde a coordinadora emitiremos a correspondente comunicación", respondeu a preguntas dos xornalistas na Coruña, despois de que este xoves a asemblea da formación que lidera o alcalde de Santiago, Martiño Noriega, aprobase un documento no que propón unha folla de ruta para a renovación de En Marea.

Villares tampouco quixo pronunciarse ao ser preguntado sobre se este acordo, que solicita que se adiante a setembro o proceso de elección do Consello das Mareas, supoña certa presión á figura de portavoz que o maxistrado lucense ostenta na formación.

"En canto non recibamos o documento non sentimos presión de ningún tipo", limitouse a asegurar o portavoz rupturista, que tampouco quixo realizar declaracións aos medios este xoves após o encontro da coordinadora de En Marea, preferindo esperar á aprobación definitiva do documento de CA antes de emitir unha valoración respecto diso.

A proposta de Compostela Aberta, que recibiu 56 votos a favor, tres en contra e catro en branco, propón que esta renovación se faga a través da creación dunha "mesa da confluencia" na que estarían representados os tres partidos políticos que participaron na primeira coalición --Anova, Podemos e Esquerda Unida-- xunto coas mareas de Ferrol, A Coruña e Santiago.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 2 comentarios

1 comunista independentista

Está a agardar a ver qué fan as ratas das que se rodeou para trepar. Sabe que toda a unidade popular quere a súa cabeza por traidor e xa se está a jiñar polos pantalóns abaixo.

1 comunista de pandeireta

Toda a unidade popular que sodes, os catro liberadiyos que quedades e queredes aínda máis control podemita de Madrid?