Boicot a Carod-Rovira pola súa postura pro-israelí

BDS-Galiza realizará unha protesta diante do Centro Social A Esmorga de Ourense.

Por Galicia Confidencial | Ourense | 15/03/2012 | Actualizada ás 17:24

Comparte esta noticia

O ex líder de ERC estará na cidade das Burgas este xoves para falar sobre o proceso de construcción nacional de Catalunya. Sen embargo, o colectivo BDS-Galiza acudirá alí non para escoitalo, senon para amosar o seu rexeitamento ás posturas “pro-israelís” do dirixente independentista.

None

 

“BDS-Galiza desenvolve no nosso país a campanha global de Boicote, Desinvestimentos e Sançons a Israel e, como parte substancial do seu lavor, promove o boicote às actividades culturais em que participam persoas que defendem publicamente a ocupaçom de Palestina, justificam a violência que o estado sionista exerce contra o seu povo e se oponhem a qualquer iniciativa solidária que vise pôr fim ao processo de limpeza étnica iniciado polo exército sionista em 1948”, apunta este grupo.

 

Por eso, denuncian a postura de Carod-Rovira ao que acusan de “conspícuo valedor das políticas racistas de Israel” e solicitaron ao colectivo  A Esmorga que cancelara o convite a este dirixente.  Ao non producirse acudirán ao acto para amosar in situ ao seu rexeitamento o dirixente catalanista.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 74 comentarios

34 Sabela

Non me gusta Carod-Rovira, pero nisto ten todo o meu apoio. Abaixo o islamo-fascismo. Viva Israel.

33 Jesus

Apartheid é o que cometem os palestinianos, que nom som outra cousa que sírios, igual que os jordanos. Nom querem que nenhum judeu viva dentro do seu território. Isso sim é racismo. Em Gaza nom vive nenhum judeu. BDS é um grupo para-názi que nom quer que nenhum judeu viva dentro da Gran Palestina.

32 Muhammad al-Durrah

Evidentemente, repúdio o genocídio que está a perpetrar o regime sionista Israel. Como também repúdio a situação de apartheid à que tem submetido ao povo palestiniano, a qual guarda inegáveis paralelismos com a criação de guetos judeus que levaram a cabo os nazistas. De facto, acho que os invasores sionistas estão a fazer com o povo palestiniano o mesmo que os nazistas fizeram com os europeus de religião judaica. Porém, não posso aprovar as acções do BDS-Galiza. Acharia lógico boicotarem as visitas de responsáveis diretos do regime sionista, mas tentar boicotar qualquer pessoa por não condenar o genocídio parece-me absurdo e anti-democrático. E acho também que é uma actitude que desprestígia o próprio BDS-Galiza e prejudica os seus interesses.

1 Breogám

O regime sionista de Israel nom comete nem cometeu nengum genocídio. Deixai de jogar com as palavras, por favor.

2 Breogám

E isso de "europeus com religiom judaica" soa mui antissemita, polo que tem de deslegitimador. Suponho que os cubanos ou venezuelanos ou bolivianos serám "europeus com religiom cristã" e merecerám boicote também, nom é? Jogades com a ignorância, própria e alheia.

3 Akribéstaton

A 1) O regime sionista acometeu terrorismo, massacres, limpeza étnica... Mas o senhor denuncia que os outros "joguem com as palavras": não se trataria de "genocídio" em sentido estrito. Eu pergunto: o Estado de Israel estaria disposto a promover uma investigação internacional, técnica, pública, transparente, com ampla divulgação do que realmente se passou em Palestina? De confirmar-se a eliminação da população indefesa de aldeias inteiras, "mereceria" a qualificação de "genocídio"? Há que denunciar sem descanso qualquer forma do negacionismo; a negação dos factos (antes os relativos aos campos nazistas, agora a expulsão e/ou submetimento dum povo na sua terra), como insistia Hannah Arendt, ataca de raiz à razão e à convivência humana.

4 Akribéstaton

A 2) O que é isso de "soar a muito antissemita"? Ao que ressoa a tua falácia é a simples sionanismo. / Com certeza que a maioria da população australiana são "anglosaxões [de religião ou cultura] protestantes". / Os crioulos eram europeus nados nas colónias.

31 Moses

Israel sería um bom aliado da Galiza. Os poucos galegos que restamos, devemos aspirar a resistir coma eles figerom. Os invasores som os árabes, non os judeus.

1 Xoan de Xordania

Ben falado Moses! Son 200 millóns frente a SETE!

2 Xoan de Xordania

Ben falado Moses! Son 200 millóns frente a SETE!

3 cansendono

moses, tí só es un raparigo iñorante y escuro .... ¿non é?. Xordanos, valentes traidores fillos ...

30 CarlosT

http://www.diarioliberdade.org/inde...

1 CarlosT

Como vedes estes SS xa tamén boicotearan hai uns días en Pontevedra a un deputado de Amaiur por amigo de Israel. Hay que joderse!

2 reo

... os amigos dos asasinos xudeos, deberían ir veranear alí.Veredes a faciana que vos queda ¡¡¡¡¡¡¡¡

3 reo

... os amigos dos asasinos xudeos, deberían ir veranear alí.Veredes a faciana que vos queda ¡¡¡¡¡¡¡¡