Boicot a Carod-Rovira pola súa postura pro-israelí

BDS-Galiza realizará unha protesta diante do Centro Social A Esmorga de Ourense.

Por Galicia Confidencial | Ourense | 15/03/2012 | Actualizada ás 17:24

Comparte esta noticia

O ex líder de ERC estará na cidade das Burgas este xoves para falar sobre o proceso de construcción nacional de Catalunya. Sen embargo, o colectivo BDS-Galiza acudirá alí non para escoitalo, senon para amosar o seu rexeitamento ás posturas “pro-israelís” do dirixente independentista.

None

 

“BDS-Galiza desenvolve no nosso país a campanha global de Boicote, Desinvestimentos e Sançons a Israel e, como parte substancial do seu lavor, promove o boicote às actividades culturais em que participam persoas que defendem publicamente a ocupaçom de Palestina, justificam a violência que o estado sionista exerce contra o seu povo e se oponhem a qualquer iniciativa solidária que vise pôr fim ao processo de limpeza étnica iniciado polo exército sionista em 1948”, apunta este grupo.

 

Por eso, denuncian a postura de Carod-Rovira ao que acusan de “conspícuo valedor das políticas racistas de Israel” e solicitaron ao colectivo  A Esmorga que cancelara o convite a este dirixente.  Ao non producirse acudirán ao acto para amosar in situ ao seu rexeitamento o dirixente catalanista.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 74 comentarios

29 Xaquín1948

Seguro que o propio Carod-Rovira alucina co gro de intransixencia de grupúsculos como estes de BDS-Galiza. Seguro que os propios pro palestinos máis propalestinos alucinan co talante neonazi de esta xente

28 semoncho

Francamente, nom dou entendido porque o conflito israelo-palestiniano levanta tantas paixões na Galiza, e especialmente no seio do nacionalismo galego. Semelha que nom houbera problemas na nossa terra, e que as vozes galegas sejam muito respeitadas, mesmo imprescindíveis, em Terra Santa. (Que como se sabe recebe esse nome porque ali há ostias para todo o mundo).

27 Apoio a Carod

Qué cousas se len¡¡ Que si o "mañico Carod" (os fachas sempre tan racistas, querendo desvirtuar o nacionalismo de maneira que un con ascendencia aragonesa resulta un catalanista grotesco), que se o IRA apoiou ós nazis (mentira, había quén os apoiaba tácticamente pero non era a postura oficial nin maioritaria), etc; A mín Carod gústame como político e ademáis sempre amosou un afecto por Galicia (que non sempre foi correspondido, posto que os gustos do BNG estaban máis polos CiUs). É a persoa á que hai que boicotear? o delito del cal é? Falar ben do pobo israelí ? Coido que Carod que tense significado por tender pontes entre pobos e persoas.

26 Artus

Este Pilatos moderno elude a sua propia e instranferible responsabilidade, que non é outra que a da obriga ó Estado sionista ó que apoia, a respetar a Lei Internacional i evitar por todolos medios que cometa crimes contra outros Estados. Non só non faino, senon que presta cobertura moral mediante subterfuxios neutraloides totalmente improcedentes.

1 Carallán

Pilatos? Eis a postura do PT (o brasileiro) sobre o conflito. Resumidamente: "O reconhecimento da OLP... e da aspiração desta em construir um Estado próprio... nom implica negar o direito da existência ao Estado de Israel... O direito de Autodeterminação dos povos judeu e palestino é reconhecido como legítimo". Mais informações em: http://www.fpabramo.org.br/o-que-fa...

25 Racionalista a horas

"BDS-Galiza... promove o boicote às actividades culturais em que participam persoas que defendem publicamente a ocupaçom de Palestina, justificam a violência que o estado sionista exerce contra o seu povo" Então, aqueles que não pensamos que Israel esteja a ocupar a Palestina, porque uma grande parte do que BDS chama Palestina é o próprio Estado de Israel, e a outra parte Israel só quer devolvê-la sem risco de ser ele próprio ocupado por aqueles que teimam em chamar Palestina a Israel, e que não pensamos que ele esteja a exercer violência contra povo nenhum, mas a defender de forma legítima o seu próprio povo contra ataques terroristas indiscriminados e um projecto nunca ocultado de extermínio de toda a sua população, podemos portanto exprimir-nos livremente? Sim, meninos? Que bons e generosos que vocês são, tendo sido imbuídos por Alá da capacidade de decidir quem pode ou não pode falar neste mundo!