Boicot a Carod-Rovira pola súa postura pro-israelí

BDS-Galiza realizará unha protesta diante do Centro Social A Esmorga de Ourense.

Por Galicia Confidencial | Ourense | 15/03/2012 | Actualizada ás 17:24

Comparte esta noticia

O ex líder de ERC estará na cidade das Burgas este xoves para falar sobre o proceso de construcción nacional de Catalunya. Sen embargo, o colectivo BDS-Galiza acudirá alí non para escoitalo, senon para amosar o seu rexeitamento ás posturas “pro-israelís” do dirixente independentista.

None

 

“BDS-Galiza desenvolve no nosso país a campanha global de Boicote, Desinvestimentos e Sançons a Israel e, como parte substancial do seu lavor, promove o boicote às actividades culturais em que participam persoas que defendem publicamente a ocupaçom de Palestina, justificam a violência que o estado sionista exerce contra o seu povo e se oponhem a qualquer iniciativa solidária que vise pôr fim ao processo de limpeza étnica iniciado polo exército sionista em 1948”, apunta este grupo.

 

Por eso, denuncian a postura de Carod-Rovira ao que acusan de “conspícuo valedor das políticas racistas de Israel” e solicitaron ao colectivo  A Esmorga que cancelara o convite a este dirixente.  Ao non producirse acudirán ao acto para amosar in situ ao seu rexeitamento o dirixente catalanista.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 74 comentarios

14 dxzc

O pro-palestinismo é unha máis das patéticas poses da pseudoesquerda españoleira jeje, e estas monas non dúbidan nin un momento en apoialo desde sempre, asi lles vai...

1 Akribéstaton

E que orgulhosa pose se a alternativa é anicar-se perante o medo e a cobiça. É claro que tu não concebes que haja quem atenda, ou intenta atender, a outras considerações que o poder e a riqueza. (Ainda que se calhar não és mais que um troll: às vezes é difícil diferenciar dum sionista).

2 pekj

Consebo consebo jaja, se non for porque con todo ese postureo onanista o que persegue vd. gandallada similar é a alimentasao do seu propio ego caro amigo.

3 Akribéstaton

A sintaxe atormentada desvenda o afã de esconjurar qualquer clareza que não seja a querença pela sombra onde gozar do teu ego deponível.

13 Akribéstaton

É claro que o Estado de Israel é ilegítimo e criminal na sua concepção, na sua origem, no seu exercício e, mesmo, na sua iminente desaparição (morrerá matando). É claro que o Estado de Israel é a cabeça de ponte do capitalismo cristão e ocidental, pelo qual dispõe de todos os recursos para divulgar sua posição (dinheiro, meios, ameaças, etc.). Em qualquer caso, o senhor Carod -e todos nós com ele- tem direito a expressar seu pensamento do mesmo jeito que qualquer um tem direito a romper toda relação com ele e a gente que o apoia, entre a qual, "A Esmorga", por dar pista a um propagandista dum Estado criminal. A propósito: reconhecer que os palestinianos têm direito à sua terra não implica assumir todo o que fazem, dizem ou pensam, como é lógico.

1 Adas

E também tenhem direito os que querem protestar a fazê-lo, ou? Os que dim que a BDS quer "impedir a liberdade de expressom de Carod" estám, ao mesmo tempo, querendo impedir a liberdade de expressom da BDS.

12 indepe

TOLEAMOS TODOS OU?FORA ISRAEL DE GALIZA CAGONJEHOVA!

11 Breogám

Os colonos israelitas instalarom-se em Israel já no séc. XIX, quando o território estava praticamente deserto. E já entom havia ali judeus. Entom, é umha falácia vincular a sua estada ali com o Holocausto, como fai Ahmadinejad.

1 Antón

Sua estadia si, pero non existia como estado. Antes convivian palestiños con xudeos sen problemas, despois da 2º guerra mundial auispiciouse polas potencias gañadoras (a URSS foi quén mais o apoiou) o establecento dos xudeos en Palestiña. Ahmadineiad só ataca o victimismo israelí, dille aos alemans que se queren reparar os danos de guerra faganlles un estado no actual IV Reich e non a conta dos países veciños.

2 Breogám

Tampouco existiam como estado os palestinos. E os judeus que estavam em Israel luitarom polo reconhecimento do seu estado desde antes da 2ª GM. Ligar a independência de Israel ao Holocausto (sem negar que poda ter sido um elemento favorecedor dessa independência) é umha visom falaciosa que só procura umha pretensa deslegitimaçom.

3 Breogám

Estamos a falar de um povo que se instalou num território quase desértico e essa acçom (legítima, evidentemente) quer fazer-se ver como culpa que, ademais, deveria ser herdada polos seus descendentes... Isso tem um nome, e é antissemitismo. E isso é claro como a água, sobretudo se temos em conta que os que querem boicotar Israel nom procedem a boicotar os países americanos, incluindo Cuba ou Venezuela também, que estám fundados por colonos que se estabelecerom, esses sim, em territórios perfeitamente habitados, destruindo culturas e tudo o demais que sabemos. Ora... os que devem ser boicotados e perseguidos sem trégua som os judeus... A História repete-se insistentemente...

10 wewe

Islamofascismo y exterminio de judios palestinos nativos durante los años 30: http://es.wikipedia.org/wiki/Amin_a...