Isidro de la Cal "bota" 5 operarios por ir a folga

A empresa coruñesa despide despois de que o xefe de produción ameazase ao día seguinte do paro con tomar represalias contra os que secundaran a folga do 29M.

Por Galicia Confidencial | A Coruña | 28/04/2012

  • menéame
  • Chuzar
  • Do Melhor
  • Cabozo
  • del.icio.us

Delegados dp sindicato CIG-Servizos da Coruña concentráronse o 27 de abril diante das instalacións de Isidro de la Cal no polígono industrial do Espírito Santo para reclamar a readmisión de cinco traballadores "despedidos como represalia pola súa participación na folga xeral do 29 de marzo".

A central destaca que a pesar de que a empresa alega razóns económicas para xustificar os despedimentos, esta medida produciuse xusto despois da asemblea organizada polo xefe de produción –ao día seguinte da folga-, na que ameazou con que se ían producir despedimentos.

Na opinión dos sindicalistas, estes despedimentos en ningún caso poden xustificarse por razóns produtivas ou económicas, xa que a empresa, que se dedica á transformación de peixe, continúa a contratar novo persoal a través de ETT´s.

Isidro de la Cal é unha das maiores empresas do país na distribución de produtos pesqueiros. A compañía aínda non fixo pública a súa versión dos feitos.

A TÚA ACHEGA FAI QUE GC POIDA PUBLICAR NOVAS COMA ESTA. SÓ DEPENDEMOS DE TI.

¿Gustouche esta nova?
Colabora para que sexan moitas mais enviando un SMS coa palabra GC ao 25511



Comenta

Se tes problemas ou suxestións escribe a webmaster@galiciaconfidencial.com indicando: sistema operativo, navegador (e versións). Agradecemos a túa colaboración.

¿Que caracteres alfanuméricos hai na imaxe? descarta espazos e signos

Exemplo: para C*8 Km@ introducir c8km.

captcha

¡Non entendo o texto!: cambiar imaxe






¿Que caracteres alfanuméricos hai na imaxe? descarta espazos e signos

Exemplo: para C*8 Km@ introducir c8km.

captcha

¡Non entendo o texto!: cambiar imaxe


Comentarios

19 comentarios
  • Páxinas
  • 1
  • 2
  • 13

    manrodri@telefonica.net

    como es posible, que una cias,como corelsa y sea con tanto prestigio internacional tanta tecnologia,personal preparadisimo, n1 en equipos de acuicultura en todo el mundo, pueden cerrar.se preguntaba el sr bocija de ciga.cuando negociaban el cierre.ahora ya lo sabe.


    12

    manrodri@telefonica.net

    jose breton, jorge rodriguez gerindote, marite abogada,genito auditor.tengo dikets con toda la informacion de corelsa y sea,y demuestran como robasteis toda la obra de panama, dina tambien.y la empresa ramon pose e hijos, que rapido la cerrasteis con 750000euros,de panama.esto no precribe y pagareis por ello.y luego el igape te da un lote de millones.la banda adelante.


    11

    laverton@telefonica.net

    y de los politicos de su entorno y otros personajes, de esto prefiero no hablar me da miedo


    10

    laverton@telefonica.net

    tengo ganas de contar,sobre este grupo,mejor dicho banda.cosas de marite abogada bretoniana, 1300000000pts cobrados por pecumar , mar egeo. sobre como robaron,estafaron al fundador de corelsa,cosas de la cuñada,de la suegra.del cultivo del besugo bandera de este grupo pero como acuicultura una ruina de donde saco los reproductores etc etc etc.


    9

    laverton@telefonica.net

    el dinero de panama de corelsa y sea,2 millones de euros,que breton, transfirio a su cuenta de quenston de panama asi como millones generados,por el barco que pesca gata para aceite, con la amnistia fiscal,tendra todo lo chorizado en blanco, que suerte tienen estos personajillos,jorge rodriguez gerindote,y su abogada marite si hablaran,que no lo van hacer,descubririan un gran pastel


    8

    otroblues509

    laverton parece que sabe de lo que habla,isidro de la cal esta empezando a oler a pescado,a pescado podrido


    7

    laverton@telefonica.net

    la organizacion para las trampas,estafas etc.estaba compuesta por genito de auditores coruñeses , socio de breton, marite abogada sin escrupulos.joge rodriguez gerindote,pedrito,y de mas presonajillos,la casa de los puentes se construyo con dinero cobrado por cuenta de corelsa servicios sa de la indemnizacion del mar egeo 500 kilos de la epoca y la granja de salmones sin estos, solo unas pocas truchas,metidas en las jaulas para decir que habia toneladas de peces y cobrar lo maximo.seguire contando mas cosas de este premio de empresario gallego.jose recuerdos , a yani tu novia cubana


    6

    laverton@telefonica.net

    jose breton fernandez,dueño de isidro de la cal y socio mayoritario de corelsa y sea dedicadas a la construccion de granjas,marinas barcos etc estas empresas contrataron una granja de atunes en panama, para un grupo atunero español y otro venezolano por valor de dos millones de euros,breton creo una empresa en panama a espaldas de los socios españoles,la empresa quenston cobro los dos millones de euros, el dinero nunca entro en españa,los socios se fueron a la ruina y las empresas cerrraron,en dosmil nueve un amigo de lo ajeno,otro dia comentare mas cosa de esta persona, como se enriquecio con el mar ejeo.


    5

    laverton@telefonica.net

    jose breton fernandez ,director general ,dueño de isidro de la cal y socio de corelsa y sea empresas de la coruña ,estas cias construyeron, granjas atuneras de panama , desplazaron tecnicos y materiales a si como los transportes hasta panama las obras de la construccion de la granja marina se ofertaron en 2 millones de euros .el sr breton creo una empresa , ha espaldas de los socios ,en panama , esta empresa llamada quenston, cobro los dos millones de euros, que nunca entraron en españa, arruino a sus socios,y las empresas cerraron en 2008, un estafador.


    4

    marinela

    Paréceme boa idea, tanto facer boicot como comunicarllo á empresa, para q o saiban. Podémolo facer a través da súa páxina de contacto: http://www.isidrodelacal.eu/es/cont...


  • Páxinas
  • 1
  • 2
  •