Como é a cadea de favores no sumario da Pokemon

A concesión da piscina de Boiro é un exemplo de mangoneo nesta trama. Espadas remata traballando nunha das empresas para a que fixo de conseguidor de licencias entre o conselleiro Agustín Hernández, o presidente da Fegamp, Aquagest e os alcaldes populares do Barbanza.

Por Galicia Confidencial | Boiro | 22/02/2014

  • menéame
  • Chuzar
  • Do Melhor
  • Cabozo
  • del.icio.us
A empresa de servizos que acaba de coller a concesión da piscina pública de Boiro, SOOM Management, con domicilio social en Santiago, ten dous donos ou administradores solidarios: Francisco Sánchez Varela e Luis Antonio García Gutiérrez. O primeiro deles saltou á "fama" estes días por saír no sumario da maior trama de corrupción política investigada ata o de agora en Galicia: a arquicoñecida Operación Pokemon. Sánchez Varela deulle traballo na empresa da que é dono único, Unika, de relacións públicas a Ángel Luís Espadas, alias "Puñales", man dereita do defenestrado exalcalde popular de Santiago Xerardo Conde Roa. Espadas, imputado nesta operación e que xa estivo na cadea ata que a xuíza o deixou ir cunha fianza, mantiña contactos con coñecidos políticos do Partido Popular para botarlle unha man a quen llo pedira. Pagáballe Unika, a empresa do mesmo dono de SOOM Management, unha parte do seu soldo e a outra Aquagest, a empresa máis chapuzada nesta trama, pois leva os servizos de auga e lixo en cidades importantes de Galicia e España.
 
Precisamente nas conversas de Espadas que se recollen no sumario aparece en varias ocasións Francisco Sánchez Varela, que fundou SOOM Management xunto co seu socio o 16 de novembro de 2012. Sánchez Varela é un gran emprendedor: dende 2010 fundou varias empresas. Primeiro, Unika, da que é administrador único. En 2011 sumaríanse a inmobiliaria e a metalúrxica Varela Urbieta, das que é administrador solidario e en 2012, con tres mil euros, constitúe SOOM Management, cuxo obxecto social é a xestión, organización e promoción deportiva, cultural e social, así como de ocio e tempo libre. Tamén inclúe nos seus servizos a xestión de instalacións deportivas e a formulación e divulgación de deportes colectivos, individuais, alternativos ou tradicionais.

Comezan os mangoneos de Unika no Barbanza

Segundo se recolle -transcribimos de xeito íntegro- no sumario da Operación Pokemon, cuxo segredo foi levantado a semana pasada case totalmente, "se sabe que ofrecía información Manolo Ruíz (Alcalde de Ribeira) sobre un concurso para una Obra de las pistas de Paddle de Ribeira, el día 11-09-12, sobre las 11 :21 horas, Ángel Luís Espadas Díez llama a Albino Vázquez Aldrey. Quedan a las 13:30 en la Diputación para tomar el café con Manolo Ruíz (Alcalde de Ribeira), porque le dijo que ya se presentaron otros 2 (Obra de las pistas de Paddle de Ribeira por la que Espadas se interesa para Unika). Espadas le informa a Francisco Sánchez Varela que ha quedado hoy a las 13:30 con el Alcalde de Ribeira. Fran le dice que le ha echado un vistazo a lo relativo de la obra de las pistas de Paddle y no pinta muy bien; que no le parece que sea muy rentable económicamente".

Contratación de Espadas como comercial en Unika

No gravado polos axentes de Vixilancia Aduaneira recóllese que a contratación de Espadas pola empresa Unika responde a pago de favores do exalcalde de Santiago, Conde Roa, para compensar ao seu home forte, Ángel Espadas, logo de que tivera que dimitir por ser pillado borracho e durmindo ao volante do seu coche. Lean o que explica o informe de Vixilancia Aduaneira:
 
"También José Luis Miguez Rey (Aquagest, imputado) sigue teniendo una participación muy importante, ya que recibe llamada de Henry Laiño López (Aquagest, imputado) quien le dice que ya ha leído su correo y PREGUNTA que quiere Rocío. Miguez le informa que sobre unas obras que tienen que salir a concurso y que cuando arregle lo de Rocío, la Interventora les va a dar el informe, que ese no va a ser el problema, pero sí después ves que le tengo que dar un empujón al Alcalde, me lo dices, advirtiendo que Gerardo (Conde Roa) está en contra de Paula (Prado, entón concelleira e agora portavoz do PP no Parlamento) y Ángel Espadas y que este ya firmó de comercial y relaciones públicas de Unika (a empresa da que é dono Sánchez Varela), porque tenía miedo que que se fuera para Coruña por un invento que se que le metió en la cabeza, que Paula le dijo al alcalde que no va a votar en el pleno ningún chanchullo de Gerardo porque anda diciendo que tiene por ahí un chanchullo en la Finca del Espiño. José Luis Miguez Rey recuerda que Henry Laiño López ha participado, a veces en temas de Rocío, refiriéndose presuntamente a Rocío Montañes, y se ha portado muy bien el año pasado (posible cohecho impropio) .
 
Llamada el día 04-05 -12, sobre las 21:18 horas, José Luis Miguez Rey recibe llamada de Henry Laiño López

Aquagest paga a Unika

REUNIÓN POR LOS PLIEGOS de REDES DEL ALCANTARILLADO DE A CORUÑA
 
El día 07-06-12, sobre las 11:01 horas, Henry Laiño López llama a Juan de Aquagest, quien le habla de un pliego de Emalsa que hacen la publicación para la inspección de /as redes del alcantarillado de ACORUÑA, para la invitación a los cinco como máximo. Henry le dice que ese tema le interesa mucho. Juan le dice que su hermano está en el pleno, de lo que se desprende que sea funcionario o concejal ayt Coruña. Henry le dice que cuando puedas quedamos, vamos a verlo la semana. Juan le dice que le llamaron de Unika (empresa de Sánchez Varela, tamén dono de SOOM Management). Henry le ordena que le pague la factura. Henry insiste que cuando le llame su hermano que lo llame sobre el tema del alcantarillado de A Coruña.
 
ESTRATAGEMA DE AQUAGEST PARA CONTRATAR A ESPADAS
 
ESPADAS QUIERE TENER DINERO
 
Todo ello se confirma el día 27-04-12, sobre las 13 :29 horras cuando Ángel Luis Espadas Diez llama a Merche. Merche le pregunta si hay algo nuevo de la reunión con Henry. Espadas dice que en principio está todo arreglado, tiene otra reunión el jueves de la semana que viene y ahí se fijan las pautas y nada más. Espadas hoy desayunó con Fran el de Unika y éste acepta también lo que le propuso y le van a pagar la mitad del sueldo cada uno, en realidad le va a pagar Fran el de Únika pero éste le va a facturar mensualmente una cantidad a Aquagest. Espadas va a cobrar 3.100 euros netos, que era lo que cobraba en el ayuntamiento y comisiones de los dos lados más coche y más teléfono. El jueves se reúne con los dos (con Fran y Henry). Merche le pregunta si esto es lo que él quería para mantenerse en contacto y tener relaciones con determinadas personas. Espadas dice sobre sí mismo que lo que quiere es estar con cierta gente, pero YO lo que quiero es también tener dinero".

O conselleiro Hernández e o Igape

As conexións de "Puñales" no PP non quedaban a nivel local, en Compostela, chegaban a toda a provincia, como xa se veu nas conversas co alcalde de Ribeira e o da Coruña, pero tamén ata as altas instancias da Xunta, segundo se desprende da seguinte conversa, na que Espadas quere axudar a Sánchez Varela, de Unika.
 
"Espadas le cuenta a Fran (Sánchez Varela, administrador solidario de SOOM Management) que mañana por la mañana se ve con el alcalde de Santa Comba: Fran le dice que le van a enviar ahora a Espadas la oferta; que Unika va con una baja del 12, y Fran le dice a Espadas si puede hacer que básicamente les dé la Obra . "Que si hay que hacer algo o eso, pues lo hacemos", dice Fran. Espadas le dice que a ver cómo hacen. Espadas le dice que hoy estaba pendiente de verse con José Manuel Rey, el alcalde de Ferro/ y Presidente de la Fegamp, pero no le ha contestado porque supone Espadas que estará de vacaciones. Fran le pregunta si de lo de Agustín sabe algo; Espadas le dice que supone, por los turnos que tienen los conselleiros, que Agustín se irá de vacaciones a partir del día 15, así que no es descartable que los cite la semana que viene.
 
Fran le pregunta si con María pudo hablar Espadas algo de aquello y Espadas le dice que todavía no ha concertado una cita con ella, que a ver si la llama. Fran le dice que también quedó con José Luís (Míguez) por una obra de 200 y pico mil que se han llevado ellos (Aquagest) para ver por cuanto la tiene que hacer Unika para hacérsela a Aquagest. Espadas le dice que cree que todavía no la tienen adjudicada.
 
Fran le pregunta a Espadas si tiene alguien de mano en el lgape. Espadas le dice que tiene a una persona de mano, Pedro Caldas (Subdirector general "de Financiación o de Operaciones financieras o algo así", dice Espadas), pero no está bien visto allí y está medio apartado. Fran le dice que es sólo pedir información sobre un tema de unos clientes que no le pagan a Unika (Sevimo y Mantón?) y alegan que tienen pendiente una operacióncrediticia con el Igape".

Concesión en Boiro por tres anos

Logo dos problemas coa anterior concesionaria, do Grupo Supera, SOOM Management colleu a concesión do complexo polideportivo da Cachada (piscina, ximnasio, sauna e sala de actividades, teñen web en acachada.com). Ao actual equipo de goberno, do PP, costoulles xestionar este peche case dous anos, algo inexplicable se o comparamos, por exemplo, coa piscina de Noia, cuxo goberno municipal tivo que rescatar a piscina e apenas botou dous meses pechada.
 
Na licitación da piscina boirense só competiron SOOM Management e Aquafit, empresa esta última que colleu a concesión da veciña piscina de Rianxo por sete anualidades.
 
SOOM Management tamén intentou meterse o ano pasado na xestión dos centros cívicos da Coruña, pero a súa puntuación foi baixísima (ver licitacion.coruna.es/perfilContratante/busqueda/DetalleLi...). De feito, ignórase a súa experiencia neste campo dos servizos deportivos, a tal punto de que persoal desta concesionaria foi sorprendido na piscina de Noia tomando fotos e mirando o funcionamento hai escasos días.
 
Información do medio colaborador Certo
 

A TÚA ACHEGA FAI QUE GC POIDA PUBLICAR NOVAS COMA ESTA. SÓ DEPENDEMOS DE TI.

¿Gustouche esta nova?
Colabora para que sexan moitas mais enviando un SMS coa palabra GC ao 25511



Comenta

Se tes problemas ou suxestións escribe a webmaster@galiciaconfidencial.com indicando: sistema operativo, navegador (e versións). Agradecemos a túa colaboración.

¿Que caracteres alfanuméricos hai na imaxe? descarta espazos e signos

Exemplo: para C*8 Km@ introducir c8km.

captcha

¡Non entendo o texto!: cambiar imaxe






¿Que caracteres alfanuméricos hai na imaxe? descarta espazos e signos

Exemplo: para C*8 Km@ introducir c8km.

captcha

¡Non entendo o texto!: cambiar imaxe


Comentarios

6 comentarios
  • Páxinas
  • 1
  • 2
  • 6

    Anonadado

    Estaba visto que tal concepción eata amañada por los podridos peperos durante tres años estafaran al pueblo de Boiro 85,000€ que se repartirán al 50% entre esto y los Talibanes que nos desgobiernan y la justicia no hace nada así se alimentan los "gurteleros" Locales,y la oposición no esta ni se le encuentra.Que desgracia de este pueblo de ignorantes que votan a quien pertenecen a partidos que no son democráticos por financiarse ilegalmente.


    5

    galegoexiliado

    Non hai dúbida de que o PPartido PPrivatizador é una gran familia, e xa se sabe, familia unida se enriquece unida. Non me estrana que teña maiorías, todo o mundo quere entrar na pomada.


    4

    anonimo

    Vale, eso está muy bien, estos son unos vividores pero no son los únicos. Aquí nunca se dice nada de los vividores del gallego que encima de chupar les hacen daño a los estudiantes y después pasa lo que denuncia hoy G Lago en su blog http://elblogdeglorialago.blogspot....


    3

    Senseido

    Lamentable, terceirmundista... O peor e q os q levan gobernando Galicia dende a predemocracia están afundindo esta maravillosa terra nunha espiral mafiosa da q costara moito sair. O crimen ético e moral contra a xente honesta e traballadora q busca o progresó polos seus propios medios descoloca a unha sociedade q acaba x asimilar q o único medio para progresar e a de ser un corrupto. E a culpa está repartida a partes iguais entré o partido q xestiona esa corrupción no seu propio proveito e entré a sociedade que os coloca onde están co seu voto.


    2

    eueu

    Velaí o grande interese de alguns partidos por privatizar, incluido o BNG. En Ourense fixose un centro deportivo nas Eiroás e foille concedida a xestión a unha empres privada; por casualidade tamén recibiron 6000 € para a campaña que xa veremos se foi certo ou non... pero cheirar cheira mal: a FOCOTEXO!


  • Páxinas
  • 1
  • 2
  • multiple image
     
    quen somos button
    introgcplus button
     
     
    Ángel Espadas con Feijóo/ Facebook

    Ángel Espadas con Feijóo/ Facebook