Artigos de Mar Barcón

218 millóns

Dende fai alguns días o “equipo Feijoo” anda dedicado a convencernos de que quitarlle 218 millóns de euros ós orzamentos da Xunta de Galicia para o ano 2010 non vai influir moito nas previsións que se tiñan para o ano en curso e que a cidadanía “nin o notará”.

Garzón

“Fiat iustitia pereat mundus”... Durante semanas, mientras asistíamos atónitos a la sucesión de imputaciones contra Garzón y timidamente asomaban las iniciativas de apoyo al juez, las tesis más ortodoxas del mundo de la judicatura y las del entramado mediático conservador insistían en que los autos tenían una base estrictamente jurídica y que se debían a errores cometidos por el Magistrado.

Perplejidad

Perpleja. Repaso el listado de los “cruzados contra Garzón” y no doy crédito. Fascistas, falangistas y herederos varios de aquél régimen cuyo recuerdo debería avergonzarnos.

Mitos e lendas. A Lei do solo.

É normal que cando se aproba ou tramita unha norma de tanta trascendencia como a Lei do Solo, levante interese e polémicas varias e atopemos análises dende todas as ópticas posíbeis.

As nosas vaguedades

Será quizais pola “profesión de fe” que Feijoo fixo ó inicio da súa intervención na que se cualificou como “patriota galego”, será porque para falar dúas horas hai que ter, alomenos, unha ducia de cousas interesantes que dicir – e Feijoo non as ten - , será porque a forza de repetir e prometer “Plan tras Plan” é moi difícil acreditar algo de credibilidade..

Miguel Delibes

Ha muerto el más grande. Sin duda, desaparecidos Torrente y Cela, el autor español vivo más importante era Miguel Delibes, que unía, a su espléndida obra, una autoridad reconocida como “guardián” de la lengua y como cronista desgarrado aunque sereno, de la postguerra española.

El Viaje

Ha dicho el Arzobispo de Santiago que el Papa viene a Compostela porque él mismo se lo pidió por carta, allá en el mes de octubre, que el pasado jueves ya sabía la buena nueva pero que “le pidieron” discreción...

Un ano despois

Cando o 1 de marzo de 2009 os votos dos galegos e das galegas selaron a victoria de Núñez Feijoo, foron moitos os que vaticinaron que a dereita española xa tiña “un líder de futuro” e que o PP de Galicia viviría de novo décadas de poder rocoso, mesmo batindo a marca do “patrón” Fraga.