O antropólogo Rafael Quintía, que descarta absolutamente falar de Halloween, asegura que o termo correcto para esta festividade sería Día de Defuntos. "Chamarlle Samaín tampouco ten sentido, porque a de hoxe xa non é a festa que se celebraba na Idade de Ferro, é outra cousa", afirma, apuntando que "un termo interesante e que estaría moi relacionado con este Día de Defuntos sería o Magosto, que comeza tamén o 1 de novembro e é outro rito de carácter funerario".
  comenta   0
Caraveis, crisantemos ou dalias son algunhas das flores polas que, tradicionalmente, optouse e séguese facendo, aínda que algúns negocios apuntan a que hai xente que se decanta xa por outro tipo de flores.
  comenta   0
O antropólogo Jesús Moreno, relatou como o gran peso deste desenvolvemento teno "a gran industria do cinema, a comunicación" e, agora, Internet, que fan que "a imaxe que chega de Estados Unidos impregna todo".
  comenta   0
O día de Defuntos ten en Galicia unha longa tradición manifestada nos ritos funerarios que expresan o tránsito da vida á morte. O antropólogo Marcial Gondar sitúa esa cultura na identidade, afirmando que os vivos e os mortos ainda constitúen unha comunidade: o defunto está sempre próximo, mesturado cos vivos nunha interacción que traspasa a vida cotiá.
  comenta   0
O Mercado Galego da Creatividade, en Santiago de Compostela, acolle hoxe e mañá esta iniciativa "vivente" da artista galego-mexicana Galicia Fornos.
  comenta   0
En prevision das aglomeracions polas festividades do Día de Defuntos e de Todos os Santos o goberno luso prohibiu o tránsito entre concellos e tamén o tránsito fronteirizo.
As cerimonias civís van abrindo paso entre as relixiosas para os enterros. Agora somos máis reservados e as cerimonias son máis íntimas. Mesmo a idea dun cemiterio pode variar moito e converterse nun espazo para crear comunidade. Todos os Santos e Defuntos tamén van cambiando co paso do tempo.
  comenta   0