A unidade do independentismo

O independentismo galego acudirá, logo de varios anos de desencontros, unido aos actos do vindeiro 25 de jullo. Baixo o lema 'Autodeterminación', a plataforma Causa Galiza convoca unha manifestación unitaria que partirá da Alameda ás 13.00 horas...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 23/07/2007 | Actualizada ás 19:51

Comparte esta noticia

"Causa Galiza convoca a cidadania para a manifestaçom do 25 de Julho à umha da tarde Compostela

Causa Galiza, entidade social ampla e de esquerda na que confluem pessoas, colectivos, organizaçons e forças políticas galegas comprometidas com a defesa do direito de autodeterminaçom do nosso país, chama a todos os sectores da esquerda soberanista a participarem na manifestaçom unitária que convoca para o dia 25 de Julho, que vai partir às 13:00 horas da Alameda compostelana, baixo o lema "Autodeterminaçom".

O objectivo desta marcha e da própria Causa Galiza é o de iniciar uma nova caminhada conjunta que sirva para dar coerência e unidade às reivindicaçons existentes no seio do nosso povo, e que nom estám representadas nos consensos da oficialidade, nem na só aparente diversidade de ofertas políticas da precária democracia em que vivimos. Como recolhe o manifesto da organizaçom, "sem dispormos de poder de decisom para contornar a condenaçom ao deterioro social e ambiental prolongado e à desapariçom final como naçom".

É por isto que "o reconhecimento do direito de autodeterminaçom é umha garantia fundamental dum futuro de liberdade e justiça social, porque sem autodeterminaçom nom pode haver democracia." Neste sentido, na busca do mais amplo dos consensos possíveis, é a necesidade de que tenham voz as ánsias desse amplo sector do povo galego que nom renuncia ao exercício dos direitos nacionais do nosso país a que leva a Causa Galiza a fazer um chamamento a toda a cidadania galega a participarem desta manifestaçom unitária nacional.

Entre todas e todos havemos defender a nossa firme aposta por estes princípios e a máxima flexibilidade na acçom, para ganharmos mais galegos e galegas à causa da libertaçom nacional e social.

Por outra parte, e para realizar con maior efectividade o seu labor, a plataforma Causa Galiza abriu a sua páxina na Internet, no endereço www.causagz.org, que vai contribuír como umha ferramenta mais na difussom do direito de autodeterminaçom. Desde este espaço na rede vai proporcionarse informaçom dos distintos actos que no futuro realizar a plataforma, assi como os diferentes materiais e textos disponibilizados pola Causa Galiza".

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 29 comentarios

14 ronaldo

Jesús, companheiro, se queres podo dar-che umha pequena e modesta liçom do tema linguistico e doutros temas, já que estás tam interessado.
Pássa-te pola rondalha com a bandeira desta noite.
Beijinhos

13 Jesús

Gracias Kanhete, no se me habia ocurrido, ya reencontré AGAl en Google:

Asociación Galega de LUPUS - AGAL www.lupusgalicia.net
Y
GALICIA-AGAL
AGAL Asociación Gallega Afectados de Lupus, Plaza Esteban Lareo Bloque 17 - Sótano A Coruña. tlf:981 240 072. web: www.felupus.org/galicia.htm

12 evo

por onde logo nos colocaremos??
Esa é a pregunta, grande enorme tormentosa.
Coma sempre: onda percussion dance.

11 anxo

Xuntanza de rapaciños

10 Kanhete

Jesús e de aquí:
Por favor usade o google para informarvos que parecedes de "preescolar na casa".
A min o da causa galiza paréceme moi ben pero vexo ao independentismo cunha inxenuidade digna de mención. Cantas veces tentastes unificarvos? eu creo que case sempre. Se tivera a iniciativa certo éxito terminariades facendo o mesmo que criticades do BNG. O que vos chamades autonomismo é o único nacionalismo serio en Galiza cos seus defectos e as súas virtudes pero a única opción séria. Eu creo que é máis interesante defender cousas no BNG que pretender que iluminados como Morais dirixan algo distinto que un bar.