Temas: MULLER

Sobre as mulleres galegas: "Para buscar una mujer guapa no te vayas a buscar una gallega"

Unha web feminina critica o acento e a pel branca das galegas e di que "son mulleres feas" .

Por Galicia Confidencial | Compostela | 11/12/2017 | Actualizada ás 08:35

Comparte esta noticia

"Según los estudios, la belleza gallega brilla por su ausencia. La gallega media está muy por debajo de la andaluza o la canaria". Deste xeito se refiría a web femenino.es ás galegas nun artigo sobre as cidades de España coas mulleres máis fermosas.

Un artigo no que as mulleres do norte da península saen moi mal paradas, principalmente, as galegas e vascas. De feito, e segundo este portal, "las gallegas son mujeres feas" e critica duramente o seu acento ou a cor da súa pel.

"Tienen un acento que no suele gustar nada de nada y esto no ayuda. Para colmo suelen ser mujeres muy blancas y esto tampoco ayuda", recollía. Ademais, responsabilizaba desta situación ao clima que "es malísimo" e, polo tanto, "no se broncean y les afecta al carácter". "La verdad que para buscar una mujer guapa no te vayas a buscar una gallega", indicaba.

Tal foron as críticas recibidas nas redes sociais que horas despois de ser publicado ese artigo, a web corrixía a súa entrada orixinal e cambiaba case, radicalmente, a redacción orixinal.

"Según los estudios la belleza gallega no se queda atrás. Es cierto que la hermosura de las mujeres gallegas es diferente que la de las andaluzas, por ejemplo, lo que no quita que sean preciosas. Tienen una belleza muy atractiva y única que las hace ser aún más especiales, aunque muchos admiten que el acento gallego no es el que más les gusta. ¡A nosotros nos encanta!", sinalaba despois.

Campaña contra a agresión sexual ás mulleres
Campaña contra a agresión sexual ás mulleres | Fonte: primerahora.com

O que a web femenino.es recollía sobre a beleza das mulleres galegas
O que a web femenino.es recollía sobre a beleza das mulleres galegas
Temas: MULLER
Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 22 comentarios

13 Kxttv

Eu son galega, e creo que non son fea, non creo que sexa necesario generalizar totalmente, eu son galego, non son branca, pero toda a miña familia e galega, todas esas caracteristicas son falsas e so buscan chamar a atención a base de falacias. La banda de Miss Earth fue para Noemí Sartal Loira, de 19 años recién cumplidos y natural de Poio (Pontevedra) Beatriz Balseiro Cendán, de 20 años, ganadora del título de Miss Supranacional. Es de Vilalba (Lugo)

12 Xoana

Que manía de meterse co noso acento, eu aborrezco o andaluz que lle voy a facer. Tamén hai estudios que sin que somos mais fortes e intelixentes, eso interésame máis que a beleza ainda que sea ven guapa coma a maioría das galegas.

11 Xuana

Que estén comparando as mulleres de distintas rexións coma se fosemos ganado, de onde e o mellor xamón ou a mellor ternera nunha web femenina, patético

10 Ajabónyagua

Alguno asociando nacionalismo gallego con belleza. Guapas le parecerán Gloria y Esperanza, que a algunos producirán cacofobia; lo peor es que ni siquiera podría alegar el talento que sí tenía Rosalía que además, comparada con ellas, era una Miss. Si vemos las nacionalistas españolas en el parlamento (tanto gallego, como español o catalán ) encontraremos alguna belleza mayor que Rosalía? De hecho para algunos es al revés: Una mujer que tenga un espíritu tan mezquino y sin talento que no reconozca los motivos para luchar por su propio pueblo, es mejor que se la queden por Valladolid, o más lejos, si es posible.

9 Ana

Iros a tomar por culo,una gallega bien guapa , vergonzoso...