Dende a miña percepción e penso que tamén de boa parte da sociedade , a xustiza non é igual para todos.
Sínodo dos bispos na Amazonia, o papa Francisco falou de facer unha emenda ao Catecismo da Igrexa católica para abordar os "pecados ecolóxicos". Os pecados ecolóxicos sempre existiron, pero só recentemente tomamos conciencia do graves que son e da necesidade de arrepentirnos (2415-2418).
O boicot que os traballadores de ENCE fixeron hoxe ao Pregón das Festas da Peregrina, supón un chanzo máis na carreira de despropósitos á que nos teñen acostumadas, porque non indica só unha absoluta falta de respecto pola pregoeira, senón tamén por toda a cidadanía pontevedresa que quere -porque ten dereito- gozar das súas festas patronais!
É momento de poñer no seu lugar a quen detentando os Poderes do Estado converten a vida dos cidadáns en "corralitos inconstitucionais" baixo ameaza de multa, exercendo coerción sobre a liberdade de movementos de 47 millóns de persoas. Dende os nenos que non puideron saír á rúa en 3 meses ata os maiores retidos nas súas residencias prisión-tanatorio por Decreto do Goberno! Non lles pode saír gratis.
COVID-19 non é un libro de epidemioloxía, nin de viroloxía, nin tampouco de fotografía artística, senón un traballo de socioloxía lingüística e de filosofía de linguaxe no que podemos atopar aplicacións prácticas dos «xogos da linguaxe» que Wittgenstein describe con minuciosidade nas súas «Investigacións filosóficas».
Velaquí a pregunta que os galegos temos que facernos e respondernos con honestidade este 25 de Xullo, todos os 25 de Xullo: ¿Existe a nación galega? ¿Constitúe o pobo fillo da Galiza unha nación? E indo aínda máis lonxe... ¿para que serve, en realidade, ser unha nación?