Seis praias galegas entre as 25 máis fermosas en España

Os lectores de El País elixen Rodas, As Catedrais, A Lanzada, Carnota, Barra e Corrubedo como algúns dos máis belos areais.

Por Galicia Confidencial | Santiago de Compostela | 21/06/2019 | Actualizada ás 09:59

Comparte esta noticia

Galicia volve fachendar de ter algunhas das mellores praias da Península Ibérica. Unha nova enquisa, agora entre os lectores do diario El País, sitúa seis areais galegos entre os 25 máis fermosos en España. Trátase de Rodas (Illas Cíes), As Catedrais (Ribadeo), A Lanzada (O Grove), Carnota, Barra (Cangas do Morrazo) e as dunas de Corrubedo (Ribeira).

Praia de Barra (Cangas do Morrazo), coas Illas Cíes ao fondo
Praia de Barra (Cangas do Morrazo), coas Illas Cíes ao fondo | Fonte: Turismo de Galicia.

El Viajero —sección de viaxes do diario madrileño— publica hoxe a lista completa, froito dunha enquisa en liña, na que resultou gañadora a Enseada de Bolonia, en Tarifa (Cádiz), á que acompañan no podio as praias galegas de Rodas e As Catedrais, segunda e terceira, respectivamente.

De Rodas recórdase en El País que xa o diario británico 'The Guardian' afirmó que "era la mejor playa del mundo". "Y es que todo recuerda al Caribe en ese arenal de las islas Cíes, salvo por la gelidez de las aguas, claro", engádese.

Da praia de Augas Santas de Ribadeo —xa un clásico neste tipo de clasificacións— destácase: "Entre paseo costero y visita monumental (casi nadie se baña en este arenal gallego), así se concibe la playa de As Catedrais o Augas Santas, accesible solo en marea baja, único horario que permite el Cantábrico escudriñar este portento de la Mariña lucense. Uno no sabe qué admirar más en esta catedral marina, si las ocho arcadas pizarrosas que quieren ser arquivoltas góticas —las más bellas están casi metidas entre las olas—; si la espaciosidad de las cuevas; si el imponente arco que nos recibe a la entrada (y que amenaza ruina según los geólogos), o tal vez los entresijos que forma el mar al roer la base de los cantiles".

No posto 11 sitúase a praia da Lanzada, "el mayor arenal de las Rías Baixas", que "conserva magníficos cordones dunares" e onde "a arena es firme, idónea para largas caminatas por la orilla. Pero tamén se advirte: "Las resacas y las corrientes resultan peligrosas, y la isla de Ons, omnipresente".

A praia de Carnota sitúase como decimosexta. Dela dise: "El mayor arenal de Galicia es un enclave de aspecto rural en el que perderse a lo largo de sus ocho kilómetros de frente de ola y hasta un kilómetro de ancho. Si su hórreo atrae desde siempre, no menos importante es el pinar de la parte central y la playa marismeña de Boca do Río, donde en bajamar se forman pozas que invitan a un tranquilo baño en familia. A las acumulaciones dunares —en las que nidifica el chorlitejo patinegro— se suman las recién inau­guradas cabañas de Nidos de Carnota (nidosdecarnota.com), con clara vocación ornitológica".

Tres postos máis enriba, no 19, aparece a praia nudista de Barra, en Cangas de Morrazo, descrita así: "El suyo es uno de los paraísos españoles de tradición naturista, situado en el extremo de la ría de Vigo. Excepcionalmente dotada de arenas blanquecinas y resguardada de los vientos, la playa de Barra añade pinares marítimos de bella factura plantados para contener el avance dunar sobre las viñas. Toda la ensenada está integrada en la Red Natura 2000, por lo que los chiringuitos fueron retranqueados. El agua se presenta remansada, fría no, lo siguiente, y la arena, acariciadora, recuerda la de las islas Cíes, cuyas moles se recortan contra el horizonte".

O último area galego na lista das 25 praias máis fermosas en España son as dunas de Corrubedo, unha obra de arte da natureza na que "la intensa actividad eólica, aliada con las mareas, ha originado una muralla arenosa, blanca y fina, de increíble fuerza visual". E engádese: "Es la joya del parque natural de Corrubedo y lagunas de Carregal y Vixán. Conviene acudir primero al centro de visitantes (981 87 85 32) y después a la playa de Ladeira, la más recogida de esta peligrosa bahía y donde luego nos bañaremos. Por el sendero Río do Mar llegaremos después, en 20 minutos, a la base de la gran duna, en la que rige la prohibición de encaramarse".

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta