El Correo Gallego prescinde do articulista que cualificou as vítimas de crimes machistas de “yihadistas suicidas”

Manuel Molares do Val insiste nos seus argumentos noutro artigo publicado en Atlántico Diario e critica a reacción “censora feroz” das feministas.

Por Galicia Confidencial | Compostela | 13/01/2017 | Actualizada ás 12:02

Comparte esta noticia

El Correo Gallego xa non ten entre os seus columnistas de opinión a Manuel Molares do Val, o polémico xornalista que incendiou o pasado mércores as redes sociais cun artigo no que responsabilizaba ás propias vítimas dos crimes machistas.

O columnista Manuel Molares do Val
O columnista Manuel Molares do Val | Fonte: radiosefarad.com

Nesta columna, 'Víctimas de su sexismo', que publicou en El Correo Gallego e no Atlántico Diario, Molares aseguraba que “la mujer que se expone por dependencia sexual es una yihadista suicida, un soldado voluntario en primera línea de fuego" e chegaba a culpabilizar ás vítimas mortais de entregarse "voluntariamente a los hombres violentos sabiendo que pueden matarlas".

Estes duros comentarios deron lugar a numerosas reaccións, tanto políticas como profesionais, que pediron aos medios que publicaran o artigo que prescindiran do columnista. E así fixo El Correo Gallego, que nun comunicado oficial pediu desculpas aos lectores e anunciou que, a partir de agora, Molares non volverá escribir neste medio. De feito, e para contrarrestar o seu artigo, este medio publicou outro artigo da súa colaboradora María Bastida, profesora da USC.

O autor insiste

Con todo, Molares, lonxe de desculparse polo acontecido, publicou outro artigo en Atlántico Diario, xornal que decidiu continuar publicando a súa columna a pesar das numerosas críticas que recibiu, no que xustifica as súas palabras. “Este cronista percrorrió el mundo narrando hechos terribles pero nunca encontró una reacción censora tan feroz como la de las feministras radicales cuando leyeron esa crónica que asustó a los adaíles de la corrección política”, suliña.

“A las radicales les asusta que se sepa que esta víctima no padecía minusvalía mental o era socialmente indefensa, sino que carecía de voluntad para dejar de jugar a la ruleta rusa: ¿también ellas?", insiste molares no seu artigo.

Este é o comunicado oficial de El Correo Gallego:

“Mañana (jueves) en la página dos de EL CORREO GALLEGO se publicará un artículo de nuestra colaboradora María Bastida (profesora de la USC) en relación con el reciente y desafortunado artículo de Manuel Molares que lleva por título “Víctimas de su sexismo”. También se añadirá una nota en la que reivindicamos nuestra línea editorial de respeto absoluto hacia los derechos básicos de todos los ciudadanos y en especial el de las mujeres que sufren violencia machista en nuestro país. Un tema que por desgracia sigue estando a la orden del día.

La empresa ha cancelado de forma inmediata la colaboración con el autor del desafortunado artículo, y pide disculpas a sus lectores.

No puede confundirse un fallo en el control de una página con la complicidad, que negamos rotundamente, con el autor del texto”.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 4 comentarios

3 Votante de VOX

Más hipócrita me parece Pavlo Iglesias, el que decía que le gustaría azotar a palmadas en el culo hasta hacerla sangrar a Mariló Montero... Pero eso no es machista, eso es democracia...

2 Marcelino del Val

Ya no tenemos ni libertad de opinión. Noticia muy triste. La presión de la religión feminista nos va a traer problemas democráticos. Las femi-nazis son petardas y feas. La mayoría malfoladas todas. Llega la hora de pararles los pies.

1 Deixa de mentir

Nin falta fai explicarche que a mellor mostra de que é mentira o que dis (que non hai liberdade de opinión) é que este comentario teu, que nada argumenta e que só se dedica a insultar por insultar, aquí está publicado.

1 Alberte

E para cando La Región?