Artigos de Miguel R. Penas

A escolha

"Com o galego e o português acontece que se quiseres ver duas línguas diferentes podes ver duas línguas diferentes, mas se quiseres ver umha única língua podes ver umha única língua".

Venham mais 30

Há trinta Outonos, em 1981, nascia a organizaçom mais representativa disso que se deu em chamar reintegracionismo. Constituía-se a Associaçom Galega da Língua, mais conhecida polo seu acrónimo: a AGAL. Pouco depois, e por vez primeira, da Associaçom impulsava-se umha proposta sistematizada e completa de como devia ser grafada a nossa língua.
Miguel R. Penas Picheleiro descendente de arçuans nascido em 1976, por acaso, na emigraçom. Licenciado em História pola USC. Tem os seus primeiros contactos com o reintegracionismo na sua etapa universitária. Acabados os estudos começou a trabalhar, em Ourense, na comunicaçom digital numha produtora de conteúdos para a rede. Nessa cidade contacta com a AGAL e começa a trabalhar no redesenho do seu primeiro web para transformá-lo no Portal Galego da Língua. Nesta primeira etapa do PGL ocupa-se da coordenaçom geral e sub-direcçom até finais de 2005. Em 2004 inicia-se, também, na coordenaçom de ediçoes da AGAL, mudando a concepçom gráfica das colecçons CRIAÇOM e UNIVERSÁLIA. Fai parte do Conselho da AGAL de 2003 a 2006 e novamente desde 2009 até a atualidade, agora exercendo como vice-presidente e como director da ATRAVÉS | EDITORA, o novo carimbo editorial da Associaçom. Desde 2006 volta a morar em Compostela mantendo-se vínculado profissionalmente ao mundo da comunicaçom poítica, institucional e associativa. O seu blog, em construçom, www.miguelpenas.com