Por Galicia Confidencial | Santiago | 28/12/2010 | Actualizada ás 12:05
Así de contundente despachouse este luns o politólogo, profesor e columnista de La Voz de Galicia, Roberto Blanco Valdés para referirse ao papel que desempeñan dentro do PSOE e PSdeG, respectivamente, esas "señoras", en alusión a Leire Pajín, nova ministra de Sanidade, e Laura Seara, directora do Instituto de la Mujer e ex deputada galega
.
Durante o debate político do programa da Radio Galega, Galicia por Diante, Blanco Valdés criticou duramente a Pachi Vázquez por prescindir de Leiceaga e dixo que, "así lle vai... embalado cara abaixo como din todas as enquisas".
"Esta chica"
Neste sentido, criticou duramente a "esta chica, esta señora, perdón, que no me acuerdo de su nombre, que es directora general del Instituto de la Mujer...", en alusión a Seara, por sair en defensa de Pachi Vázquez na Executiva socialista do pasado 23 de decembro "con una frase de tono claramente desabrido". Nesa xuntanza a ex deputada foi unha das poucas que pediu que se votara a decisión de Pachi Vázquez, medida que, finalmente, non saíu adiante.
"Pues es muy significativo que el único apoyo de Pachi sea el de esta señora cuyo pasado se desconoce y cuya historia comienza con el primer cargo público que ocupa y, de ahí, todo lo que conocemos de ella, son los cargos públicos que va ocupando", engadiu.
"No es nadie"
Blanco Valdés insistiu no seu argumento para desacreditar a Seara. "No es nadie antes de acceder a un cargo público. No se sabe nada de lo que ha hecho en la vida antes de acceder a un cargo público", apuntou para denunciar que sexa ela o apoio máis contundente de Vázquez para "prescindir" de Leiceaga.
Precisamente, fronte alquén que "no tiene profesión" contrapón ao aínda voceiro parlamentario socialista de quen di que é "un parlamentario brillante, el mejor del año según los periodistas parlamentarios, de una gran formación académica, muy ajustada a las características del Parlamento... gran economista y de gran experiencia en la política. Es un político nato".
Comparacións con otra "señora"
O politólogo comparou a Seara con outra "señora", "esta ministra de Sanidad, que tampoco me acuerdo el nombre", en alusión a Leire Pajín, por ser unha das principais defensoras de Zapatero. Precisamente, Seara e Pajín coñecense desde hai tempo e manteñen unha longa amistade de cando as dúas militaban en Xuventudes Socialistas.
"Son los mamporreros del partido. Las personas profesionalmente más débiles que políticamente tienen más que perder si mañana les va mal políticamente porque no tienen una profesión. Esto se ha convertido en una constante en el actual partido socialista... que los más cercanos al poder son los que no tienen otra cosa que hacer y los más dados a la respuesta más dura en apoyo al jefe.... Los mamporerreros, que no sabriamos que harían de su vida si no ocupan el cargo público que ocupan", rematou.
Se tes problemas ou suxestións escribe a webmaster@galiciaconfidencial.com indicando: sistema operativo, navegador (e versións).
Agradecemos a túa colaboración.