O tren é un dos mellores medios de transporte para viaxar, con todo, os prezos dos billetes de tren non sempre adoitan ser os máis baratos.
Para todos aqueles que xa estean cansos de ver as mesmas canles de televisión, cos mesmos contidos de sempre, comprar un dispositivo deste tipo pode ser a solución.
Traduciuse o instalador para o sistema operativo Microsoft Windows, as páxinas informativas desta versión e a integración do corrector ortográfico de galego.
Será o LUME-1, desenvolvido pola Agrupación Aeroespacial da Universidade de Vigo.
Este encontro está patrocinado por Abanca, ademais de estar impulsado por Mobile World Capital Barcelona, busca ser un evento con programación "estable".
A afección aos vídeoxogos está abrindo o seu propio espazo, ou mellor dito, os seus propios espazos, tanto físicos e presenciais como virtuais. Co nacemento de locais especializados en atender unha clientela “gamer”, a socialización e conexión entre os membros deste público fan posible partidas que inclúen un número antes impensable de xogadores.
O 66,5% dos nenos de 10 a 15 anos ten xa un teléfono celular en Galicia e o 95,3% utilizou internet no últimos tres meses.
O operador galego R organiza no Porriño un obradoiro de tecnoloxía para cativos. Potenciarán a súa creatividade ao empregar materiais reciclados para construír as estruturas.
O software como servizo é un modelo de distribución de software onde o soporte lóxico e os datos que manexa alóxanse de forma segura en servidores dunha compañía de tecnoloxía, aos que se accede vía Internet desde un cliente. A empresa provedora ocúpase do servizo de mantemento, da operación diaria e do soporte do software usado polo cliente.
As tecnoloxías convertéronse no gran propulsor das sociedades do século XXI. Cada vez con máis profusión e profundidade continúan instalándose en cada un dos aspectos do comportamento dos cidadáns. Tanto a nivel recreativo, artístico, social ou laboral, este tipo de ferramentas colócanse como base sobre a que crecer e desenvolver un modelo de vida, volvéndose en máis dun aspecto completamente imprescindibles.
Apocalipsis Z, a primeira novela do escritor pontevedrés Manel Loureiro, serve como fonte de inspiración para o traballo de deseño do primeiro nivel dun videoxogo que desenvolverán alumnos da Uvigo.
O obxectivo é fomentar o "talento dixital" da mocidade e achegala de forma lúdica e divertida á tecnoloxía informática e á enxeñería en informática.
Alega motivos "persoais" e suliña que as causas que motivaron a súa decisión "incrementáronse no último mes e medio ou dous meses" e impídenlle "facer un labor diaria de interese ao municipio".
Desde o 14 ata o 17 de xuño haberá unha promoción especial de rexistros a 5 euros. Xa son case 5.000 os dominios .gal rexistrados.
A delegada da Xunta en Ourense mantivo no Concello de Xinzo un encontro co representante de R e con empresarios da zona para falar desta aposta tecnolóxica no polígono limián.
O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia organizou a III Xornada de Ciberseguridade en Galicia, na que se advertiu de que o máis difícil de defender son os dispositivos móbiles e a información posta en nubes públicas.
O prototipo Eois, obra do estudante ribadense Álvaro Martínez, gañou o certame de Asti Robotics
O e-mail márketing é unha ferramenta moi habitual na internet e gran parte da captación de venda de moitos produtos hoxe fanse con estas técnicas. O e-mail márketing require dun permiso do usuario e esa é a principal característica que o diferencia do spam.
O prezo da factura da luz depende de factores moi diversos. O habitual é pensar que o consumo de electricidade será máis barato cando haxa menos demanda. Outra opción é coñecer ben o que asinasamos no noso contrato. Moitas compañías dan a opción de decidir a franxa horaria na que o consumo sexa máis barato.
A Universidade de Vigo patenta, canda a de Oviedo, aparellos non tripulados que tamén miden emisións electromagnéticas de antenas.
O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia pide aos cidadáns que fagan un "uso responsable e seguro" dos aparellos conectados á Rede.
Os nenos prefiren máis navegar en Internet que xogar entre eles. Un estudo apunta que están unha media de entre dúas e catro horas diante dun ordenador con xogos online ou usando redes sociais e mensaxería.