Por un novo socialismo galego

O vindeiro sábado constitúese Espacio Socialista Galego (ESG), un novo colectivo que, dende dentro do BNG, intentará impulsar as ideas socialistas...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 06/11/2008 | Actualizada ás 13:44

Comparte esta noticia

En ESG estará a maior parte da xente que saíu de EN e que, logo, constituíu Espazo Aberto e pode atraer aos nacionalistas (moitos deles non adscritos) que pensan que unha socialdemocracia nacionalista é posible. O seu voceiro nacional será Xoán Carlos Báscuas Jardón e o seu presidente, Antonio Oca. Prevese que na Executiva estén presentes o deputado Kiko Paz e a membro da Executiva do BNG, Charo Fernández Velho. O novo partido será arroupado por alcaldes como o do Porriño, Raúl Francés, e Gondomar, Antonio Arauxo.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 19 comentarios

19 alberto

Os francotiradores sempre desaparecen despois de executar a sua misión, disque. :-)

18 Esmendréllome

E logo, calou o Militante? Por que sería? 8).

17 Ventosela

Militante: vas de enteradillo e toda a túa información procede da Wikipedia. Hai que ter narices para presentarte como experto, rapaz. Por certo que na Wiki non di que o PNG sexa demócrata-cristián nin que Inzar estea formado por exPC, como ti dicías con tanta rotundidade como ignorancia. Espabila, meu, que se non vanche comer as papas.

16 militante

Inzar es un colectivo español procedente de la fusión del Movimiento Comunista de Galicia y de la Liga Comunista Revolucionaria de Galicia, que se constituyó en partido político en 1991 ligado a Izquierda Alternativa de Galicia. En 1993 se integró en el Bloque Nacionalista Galego. Siempre tuvo poco peso cuantitativo (en 2002 contaba con apenas 234 militantes) y acabó por convertirse en un colectivo en el seno del BNG. Xesús Vega Buxán, que fue diputado en el Parlamento de Galicia, es su dirigente más conocido.

15 militante

El Partido Nacionalista Galego-Partido Galeguista (PNG-PG, Partido Nacionalista Gallego-Partido Galleguista) es un pequeño partido español de ideología nacionalista liberal de centro integrado en el Bloque Nacionalista Galego (BNG), proveniente de la descomposición de Coalición Galega. Tenía 132 militantes en 2002, aunque llegó a contar con más de 500 poco después de su fundación. Iago Tabarés Pérez-Piñeiro es su secretario general. Xosé Henrique Rodríguez Peña fue hasta su muerte el 13 de agosto de 2006 el anterior.

Fundado en enero de 1987 como Partido Nacionalista Galego (PNG) cuando un sector de Coalición Galega liderado por Pablo González Mariñas y Xosé Henrique Rodríguez Peña promueve una organización más progresista y nacionalista. Posteriormente se le une el pequeño Partido Galeguista Nacionalista dando lugar al PNG-PG. En septiembre de 1989 el PNG-PG apoya la moción de censura contra el gobierno del popular Xerardo Fernández Albor y entra en el gobierno del socialista Fernando González Laxe haciéndose con dos consejerías. Tras los malos resultados de las elecciones autonómicas de 1987 se integra en el BNG.

Obtenido de " http://es.wikipedia.org/wiki/Partid..."