Os derroches de Fabiola Sotelo

Polo seu interese reproducimos un artigo publicado en reporterodigital.com . Non é a primeira vez que GC tamén se refire a propia Fabiola Sotelo, ó grupo de presión que representan os cargos de Iniciativas 21 dentro do Goberno galego e a fe que o presidente da Xunta ten neles...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 30/10/2008 | Actualizada ás 18:28

Comparte esta noticia

Fabiola Sotelo, directora general de Acción Exterior de la Xunta gallega, ha superado al mismísimo Touriño en su afición por malgastar el dinero público. Parte de su estilo, revestido de una aparente frenesí laboral, implica comidas en lujosos restaurantes y la acumulación de asesores a sueldo. Y todo en aras de la solidaridad internacional.

La señora Fabiola Sotelo no llega a todo, por ello cuenta con tres eventuales: una jefa de gabinete y dos jefes de área económico y jurídico-administrativa. Los tres tienen como objetivo promover la creación de una Agencia de Cooperación Exterior para que la señora la presida. Lograría así puentear el control sobre los gastos.

Y como le gusta la buena mesa, la directora se ha aficionado a las comidas de trabajo con su equipo de confianza. El exclusivo restaurante Casa Marcelo es la sede habitual.

No es la primera vez que la secretaria general se enfrenta a las críticas por su afición al gasto del dinero público. El anterior Secretario General de Relaciones Exteriores le echó en cara su actitud, pero Touriño reaccionó apoyando a Sotelo. Finalmente lograron presionar a un personaje decente, una verdadera "rara avis" a la vista de lo que está aflorando de los sótanos de la Xunta, para que dimitiera.

LOS DETALLES DEL ENTUERTO

Lo que se cuenta en los pasillos, a veces a media voz y a veces a gritos, es que el ala que ocupa la Directora, su personal de confianza y la Subdirectora, se ha redecorado y que la ínclita Fabiola ha aprovechado los retoques para ampliar su espacio, recluyendo en un rincón a bolseiros y asistencias técnicas.

El anterior Secretario Xeral, del que teóricamente dependía Fabiola Sotelo, se manifestó escandalizado con los gastos. En repetidas ocasiones manifestó que le parecía escandaloso el nivel de gastos que se realizaban en la Dirección y en concreto el uso desenfrenado de hoteles de lujo, restaurantes de postín -sobre todo el "Marcelo"- y las invitaciones injustificadas a personajes de medio pelo.

Que se hubiera "diseñado" a medida el puesto de Subdirectora, para meter en él a una amiga de Fabiola, que aúna la condición de docente en un instituto, con el de presidenta del Ateneo y el de prominente cabecilla del PSOE en Pontevedra, le parecía arriesgado.

Protestó, sin mucho éxito y llegó a hablar personalmente del tema con Touriño, quien le dio a entender que respaldaba a Fabiola, amiga suya y compañera en la Fundación "Iniciativas 21".

El hombre no conseguía, ni siquiera, que Fabiola asistiera a los Consejos de Dirección y se fue quemando poco a poco. Tanto que terminó tirando la toalla. Y como se dice desde hace años: "el muerto el hoyo y el vivo al bollo". Via Reportero Digital

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 33 comentarios

33 Lixestein

Bah, pasade del, o único ao que ven é a deixar a súa cagada (de mosca).

32 Chinto

Eu por curiosidade acabo de ver esa web da moscaesquerdosa. É dun "revolucionario" barato que tira para atrás.

31 Carlos

Eso, que deixe facerse publicidade gratuita e de buscar clientela para ese blog tan parvo que ten. Espabila, Mosca, búscate acólitos para o teu ego noutro lugar.

30 Esmendréllome

Deixa xa dunha vez de facer propaganda do teu blog, mosca esquerdosa, que non achegas nada interesante!

29 Xurxo Salgado

Compañeiro de pupitre (que nin de coña es tal), tirando al plato e xoana... Hai que ser un pouquiño máis listo. Non utilices o mesmo ordenador cando envíes varios comentarios. Non ves que queda rexistrada a túa IP e se sabe, perfectamente, de onde partiron eses comentarios?. É algo de manual que sabe ata un rapaz de Primaria pero como en GC non somos rencorosos, como amosas ser ti, non imos desvelar quen es. Hai xeitos máis sutiles de facer o que ti intentas facer e que, curiosamente, criticas que se faga coa persoa á que tentas defender, que é difamar.
Non sei se sabes o refrán ese que di que "cando o río sona, auga leva". Pois aplica o conto. Non vou eu a darche a ti nin a ninguén leccións de xornalismo nin relatar aquí, porque quen me coñece, xa a sabe, a miña traxectoria profesional, nin a defensa da profesión, nin os meus enfrontamentos coa clase política, de todas as cores. Soamente dicirche que os que negan a liberdade aos demais, non a merecen eles mesmos. Dende logo eu non teño ningún amo, nin ninguén me paga por participar en Galiciaconfidencial e como dicía Cicerón "a liberdade non consiste en ter un amo, senón en non telo". Supoño que ti terás un gran amo ao que redir preitesía. Que che aproveite. Eu seguirei exercendo a liberdade que me dá poder escribir sendo un home libre e sen complexos de citar a medios de ultraesquerda ou ultradereita, ou calquera outro, por moito que lle poida amolar a algúns. E, por certo, hai que informarse mellor. Xa non traballo en Europa Press dende hai moito tempo. Un saúdo libre ou libertario, como prefiras mellor