“Zorra pro terrorista, hija de puta, cerda vieja piojosa”, os apelativos que se lle adican a Carmena no FB de Vox Ourense

Un simpatizante da ultradereita colgou nesta rede social un comentario no que califica de "repugnante pseudo-politica, malvada y maquiavelica persona" á alcaldesa de Madrid por non despregar unha pancarta de homenaxe a Miguel Ángel Blanco.

Por Galicia Confidencial | Ourense | 30/01/2019 | Actualizada ás 22:00

Comparte esta noticia

Manuela Carmena, alcaldesa de Madrid, é o novo obxectivo da formación de ultradereita Vox en Galicia. Un simpatizante colgaga na páxina de Facebook desta formación en Ourense unha dura crítica contra a alcaldesa de Madrid, Manuela Carmena, por, supostamente, terse negado a realizar unha homenaxe en Madrid a Miguel Ángel Blanco, orixinario desta provincia, e asasinado por ETA en Ermua.

Insultos na conta de FB de Vox contra a alcaldesa de Madrid, Manuela Carmena
Insultos na conta de FB de Vox contra a alcaldesa de Madrid, Manuela Carmena

A polémica xurdu tras pedir o Movimiento contra la Intolerancia ao Consistorio madrileño que colgase unha pancarta na fachada de Cibeles e organizase unha concentración por Madrid en homenaxe a Miguel Ángel Blanco. En 2017, o Concello de Madrid despregou unha pancarta no acto homenaxe da morte do edil co lema 'En el 20 aniversario del asasinato de Miguel Ángel Blanco, Madrid con todas las vítimas del terrorismo'.

Zorra pro terrorista, hija de puta, cerda vieja piojosa”, foron algúns dos apelativos que lle adicaron á rexedora madrileña nesta rede social de Vox-Ourense. E todo, a raíz da publicación realizada na mesma polo usuario Nacho Díaz Tejedo, que compartiu unha noticia de ABC titulada “Carmena se niega a organizar un homenaje a Miguel Ángel Blanco en Madrid”.

Esta repugnante pseudo-política, malvada y maquiavelica persona disfrazada de corderito, absoluta incompetente tanto en su pasada carrera judicial como jueza de Vigilancia Penitenciaria, como en su actual ocupación martirizando los madrileños de una forma atroz, no tiene la más mínima empatía con las víctimas del terrorismo, y mucho menos, ética, moral o algo que lejanamente se le parezca. ¿Por qué solamente se rompió un tobillo? Y no, no es que quiera que le pase algo terrible: sólo quiero que desaparezca 'ipso facto' del panorama político, aunque solo sea por baja indefinida”, deixou publicado no perfil desta formación ultra en Facebook.

Ao momento choveron os comentarios, todos eles, moi duros contra a alcaldesa, “Zorra pro terrorista”, “Que hija de puta”, “Cerda vieja lavarte la boca piejosa no te da verguenza”, “Cuando la meten en el geriátrico”, “Que hija de puta cabrona BRUJA”, “Me cago en su puta madre vieja asquerosa”.

Publicación do FB de Vox en Ourense no que se critica duramente a Carmena
Publicación do FB de Vox en Ourense no que se critica duramente a Carmena

Non é a primeira vez que afiliados ou simpatizantes de Vox reaccionan violentamente nas redes sociais con informacións contrarias aos seus intereses. Polo momento, e a diferencia do acontecido con outros activistas de esquerda, ningún xulgado considerou que sexan constitutivos de delito.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 9 comentarios

7 Nacho Díaz Tejedo

¿UN SIMPATIZANTE DE ULTRADERECHA? En primer lugar la única ultraderecha que hay en España, es la que salió, creció y se multiplicó en el vientre de Felipe González. Y en segundo lugar, ni simpatizo ni dejo de simpatizar con VOX: mi padre, liberal socialdemócrata de humilde origen, fue el creador de la extinta UCD en la provincia de Alicante. Nunca me he movido ni un milímetro de la ideología centrista, pero ya en aquella época, únicamente por el hecho de ser de Unión de Centro Democrático, ya me llamaban "facha". 40 años después, seguimos igual: todo lo que no sea izquierda radical o absurdo independentismo, "son fascistas". Así pues, con toda educación, vuestra publicación y vosotros, podéis idos un poquito a la mierda, eso sí, con todo cariño. PD: En mi muro de Facebook, lo primero que aparece arriba a la izquierda es el siguiente texto: "DECLARO QUE NO HE DADO MI PERMISO A FACEBOOK NI A NADIE PARA EL USO DE MIS IMÁGENES Y DOCUMENTOS".

6 Sentidiño

Facer chistes de Carrero (1972) é delito de odio, e os vómitos destes inhumanos son liberdade de expresión... Hai que retuitear todo este lixo a @policia

5 Xoán

Os insultos nunca valen. Sempre, sempre sobran e diminúen o que se pretende comunicar. Pero negarse a honrar a memoria de Miguel Ángel Blanco é unha verdadeira mesquindade. O asasinato Miguel Ángel Blanco representa, e sempre representará, o máis ruín do ser humano.

4 José Luis González

La progresia española tiene la piel muy fina... La noticia debería ser que Carmena se negó a hacer un homenaje a una víctima de ETA natural de Orense, pero el amarillismo y la creencia de que los ciudadanos siguen siendo "tontos manejables" los alienta a intentar inculcar odio en contra de quienes se expresan libremente y sin complejos. Por cierto, si quiere ampliar su conocimiento de insultos, groserías, improperios y ver violencia de "manadas de perro flautas" con el cerebro lavado, vaya a alguna actividad de VOX en cualquier provincia de España y sólo observe a los "demócratas" que intentan impedir la realización de la actividad y aprenda de la actitud de respeto que asumen los afiliados y simpatizantes de VOX hacia esos sujetos. El resumen de su nota es muy sencillo : ¡ VOX LOS TIENE LOCOS!

1 Txuri Urdin

Ikuspuntu apaletik, zure lurraldeko hirien izenak behar bezala idazten ikasi behar duzu. Ez dakit, iritzia besterik ez da.

3 Bouzás

Pois ben que Afundación de Abanca lles presta a súa sede pra facer un acto a istes "demócratas". Pecunia non olet...