Por Galicia Confidencial | Galicia | 23/03/2006 | Actualizada ás 13:34
Sobre a saída de Rubido, a fontes consultadas coinciden en que foi forzada, aínda que pactada. "Pois parece que o periodico non seguía a liña grafica adecuada do presidente, parecelle un comic e cos últimos cambios que se fixeron na imaxe (culpa do novo director que veu do marca ) sen teres informado o presi", apuntaronnos.
Outros atribueno a caída de número de lectores:
"Tras la destitución de Bieito Rubido como director de La Voz de Galicia el presidente de la Corporación Voz, Santiago Rey, asume sus funciones como editor del periódico líder en Galicia implicándose en el día a día informativo. Quiere un periódico más serio y menos superficial. Entre sus planes a corto plazo están el buscar a un nuevo director o confirmar en su cargo a Xosé Luis Vilela, actual director en funciones. Otra de las iniciativas que Rey ha anunciado en círculos internos es que tiene decidido "aligerar" la abultada mancheta del diario porque ve excesivo el número de cargos. Actualmente un tercio de la plantilla de la redacción central son directivos, repartidos entre subdirectores, redactores jefe, jefes de área y jefes de sección. La principal causa de esta cadena de cambios es la bajada de La Voz en número de ejemplares e intentar que el periódico permanezca en el selecto club de rotativos nacionales que venden más de 100.000 ejemplares diarios".
Se tes problemas ou suxestións escribe a webmaster@galiciaconfidencial.com indicando: sistema operativo, navegador (e versións).
Agradecemos a túa colaboración.