O cura de Xestoso considera unha "blasfemia" e "aberración" que os lexionarios leven a Cristo

Luís Rodríguez Patiño volve á carga contra os poderes político, económico, militar e relixioso, e defende a figura de Xesús de Nazaret como a dun "antisistema que se enfrontou aos enriquecidos".

Por Galicia Confidencial | Santiago de Compostela | 31/03/2018 | Actualizada ás 14:13

Comparte esta noticia

Pediu expulsar da Igrexa Católica o presidente do Goberno español, Mariano Rajoy; solicitou a excomunión de políticos, banqueiros e empresarios corruptos; enfrontouse ao severo cardeal Rouco Varela, ao que acusou de "pecar" por criticar ao papa Francisco e do que dixo que "non merece ser da Terra Cha", e mesmo montou un portal de Belén precintado por desafiuzamento e embargado polos bancos, con escrache ao rei Herodes e o neno Xesús en mans da beneficencia. Luís Rodríguez Patiño, o cura de Xestoso (Monfero, A Coruña), volve á carga, agora contra a Lexión española e o Goberno central por exhibir a Cristo crucificado arrodeado de fusís.

Lexionarios portan o Cristo da Mena mentres cantan 'El novio de la muerte'
Lexionarios portan o Cristo da Mena mentres cantan 'El novio de la muerte' | Fonte: TVE.

"Non podedes imaxinar a indignación que me produce ver os lexionarios coa imaxe do Cristo xacente. Paréceme blasfemo velo cos fusís, con ese exhibicionismo corporal. Desde a Fe é unha aberración", critica o crego nun texto no que carga contra os poderes político, económico, militar e relixioso e defende a figura de Xesús de Nazaret como un "antisistema que se enfrontou aos enriquecidos".

No seu texto, dirixido aos "señores do Goberno" español, cualifica de "hipócritas" e "cínicos" aos membros do Goberno español por facer ondear a bandeira española a media hasta pola morte de Cristo.

Rodríguez Patiño tamén lembra que "Xesús segue sendo crucificado nos refuxiados, eses que veñen fuxindo das guerras e a fame" e aos que, lembra, os gobernos europeos "poñen aramados" á vez que "impiden os rescates humanitarios". E recorda que, ademais, "Xesús segue morrendo na violencia contra as mulleres", censura o cura de Xestoso nunha das súas máis duras intervencións contra o poder e en defensa dos "parados, dos traballadores precarios, das persoas explotadas e oprimidas, dos maiores que non teñen unha pensión digna, dos que non teñen axuda en dependencia que lles permita unha vida en calidade, das familias desafiuzadas, dos que morren por causa de calquera tipo de violencia, dos que son despedidos dos seus postos de traballo por pedir os seus dereitos".

Velaquí o texto completo de Luís Rodríguez Patiño dirixido ao Goberno español.

SEÑORES DO GOBERNO, decretastes de novo que o Venres Santo as bandeiras ondeen a media hasta nos cuarteis pola morte de Cristo. A quen pretendedes enganar?

SEÑORES DO GOBERNO, eu quero facer unha formulación desde a propia vida de Xesús de Nazaret que, como ben saberedes, se recolle nos Evanxelios. E non o digo con ironía, senón como algo obvio que co paso dos séculos quedou sepultado polos poderosos deste mundo, eses poderosos que condenaron a Xesús a morte, como a tantos outros que loitaron por un mundo máis humano. Non esquezas que os executores foron os militares romanos.

SEÑORES DO GOBERNO, non podedes imaxinar a indignación que me produce ver os lexionarios coa imaxe do Cristo xacente. Paréceme blasfemo velo cos fusís, con ese exhibicionismo corporal. Desde a Fe é unha aberración.

SEÑORES DO GOBERNO, vostedes defenden unhas políticas que chocan frontalmente cos Evanxelios, co que Xesús viviu, porque sería bo que todos tivésemos claro o motivo da morte de Xesús e respondésemos á pregunta de por que Jesús morreu, por que foi crucificado.

El non buscou a morte, aceptouna polo pobo porque non quixo fuxir nin esconderse. Foi capturado, detido, encerrado nun cárcere, torturado e condenado a matar polos poderes políticos, económicos, militares e relixiosos. Si, foi un delincuente, un antisistema que se enfrontou aos enriquecidos porque quixo ser Boa Noticia (Evanxelio) para os empobrecidos, para dar a liberdade aos cautivos e desobedeceu as leis políticas e relixiosas para poñer no centro da historia o ser humano e a súa dignidade, denunciando aos que ostentaban o poder. Por iso a afirmación: "Sabedes que os xefes dos pobos os tiranizan e que os grandes oprímenos. Non será así entre vós, o que queira ser grande entre vós, que sexa o voso servidor". 

SEÑORES DO GOBERNO, os poderes económico, político, relixioso e militar non aceptaron que unha persoa abrise o pensamento e a conciencia do seu pobo para liberarse dos xugos e as cadeas. Sobre todo, cando Xesús quería que o pobo fose protagonista da súa propia liberación. Quixo que a submisión, a resignación e a lexitimación se transformasen en liberdade, solidariedade, paz, reconciliación, igualdade, fraternidade e amor. E todo isto desde unha actitude de desobediencia social e relixiosa.

O sistema reaccionou, e asasinouno nun xuízo sumarísimo. Foron os defensores da orde social quen o mataron.

SEÑORES DO GOBERNO, Xesús segue sendo crucificado nos refuxiados, eses que veñen fuxindo das guerras e a fame. Poñédeslles aramados e impedides os rescates humanitarios ¡Nin sequera acollestes os 17.000 que vos comprometestes! Xesús segue sendo crucificado nos inmigrantes, eses que encerrades nos CIEs, e presumides con orgullo das expulsións. Xesús segue morrendo na violencia contra as mulleres e, en cambio, baballoades contra as movilizaciones do 8 de marzo. Por certo, encantoume a postura do arcebispo de Madrid, Carlos Osoro, apoiando esta mobilización e dicindo que María iría ás manifestacións.

SEÑORES DO GOBERNO, Xesús segue sendo crucificado nos parados, nos traballadores precarios, nas persoas explotadas e oprimidas, nos maiores que non teñen unha pensión digna, nos que non teñen axuda en dependencia que lles permita unha vida en calidade, nas familias desafiuzadas, nos que morren por causa de calquera tipo de violencia, nos que son despedidos dos seus postos de traballo por pedir os seus dereitos.

SEÑORES DO GOBERNO, tedes que saber que xestos como o de ondear a bandeira a media hasta nos cuarteis só serve para aumentar a hipocrisía e o cinismo. Esa hipocrisía e cinismo que se estende aos que defendedes a política ao servizo dos poderosos e que eles vos pagan a cambio con postos en grandes multinacionais ou negocios. Non vos quero dicir nada do incompatible que é coa corrupción.

SEÑORES DO GOBERNO, non o volvades a facer por honestidade. Quédavos algo de honestidade? Confío en que algún día se recupere a honestidade e o servizo á cidadanía.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 12 comentarios

7 Chairego

Un dignísimo representante da Teoloxía de Liberación! Que continúe coa sua mensaxe evanxélica!

6 Académico da Lingua

Zasca Rosiña!!!

5 Tocabolas

Supoño que non era tanto por ser a Lexión como polo feito de os Exércitos seren os mercenarios (con licenza para matar sen pre ou proxulgamento) dos poderes establecidos quenes os utilizan para a perpetracións das mais anticristiáns campañas d exterminio.

4 Rosa

Señor, perdónales porque no saben lo que hacen. Eso también lo dijo Jesús. Aplíquese el cuento y le recomiendo leer Rebelión en la Granja de Orwell, a ver si le queda claro algo. Por cierto, asta (en este contexto) se escribe sin hache.

1 Pink

En español si, é sen 'h', pero en galego a hasta dunha bandeira é con 'h' https://academia.gal/dicionario/-/t... De nada.

2 Irma

A ver se estudiamos idiomas

3 AURELIANO

creo que o sacerdote esta confundido, non foron os lexionarios os asesinos de cristo, pois a primeira lexión que se instalo como tal en xudea foi a VI FERRATA despois da rebelión do 73 antes había tropas auxiliares o vexiliatos, as lexions romanas daquelas andaban na fronteira do reino parto (partos e sasánidas frearon a roma), ceqais estivese alguna cohorte pero non propiamente a lexion fretensis o X, PERO NUNCA COMO LEXION, sinon como tropas auxiliares, o sacerdote debería sinalar o xudaico como asasino de cristo e de paso pedir a instauración dunha eirexa cristia nacional galega, con relación directa con roma, expaña non e mais cun reino que cheira de lonxe a sionismo (sefardismo) muitos políticos son da turbia orixe sobre todo no PePe

1 Cousas galegas

Interesante mensaje que ejemplifica el rancio antisemitismo y cierta idea supremacista con tintes celtas, propia de los disparatados orígenes del nacionalismo gallego. Muy agradecidos.