Boicoz, unha campaña contra La Voz

Nas redes sociais circula xa un manifesto que anima aos usuarios a non mercar nin difundir por internet o xornal La Voz de Galicia...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 26/02/2009 | Actualizada ás 14:40

Comparte esta noticia

None

A sua linha editorial não tem mais valor do que uma cotização bolsista, variando em função dos interesses do governo ou da mão que melhor a alimente. Nos inícios da maré preta do Prestige somou-se à cidadania para a denúncia da ineptidão da Junta do PP. Porém, não tardou em loar o Plan Galicia e a estratégia do poder quando isso se traduziu em suculentos ingressos via publicidade institucional (da Junta do PP), como lamentou no seu dia o que era na altura um dos responsáveis pola edição digital.

Uma edição digital que se beneficiou muito para medrar em visitas (e, pois, em ingressos publicitários) mercê às ligações em inúmeros blogues… e redes sociais, sobretudo Chuza! (que já vai polo seu terceiro ano triunfal).

Quem vos escreve é capaz de esquecer muitas cousas, mas dificilmente pode obviar a manipulação informativa e o acoso e derrubamento contra as Conselharias chefiadas polo BNG, em particular desde que Indústria (chefiada polo BNG) não deu ao Grupo Voz o naco que queriam da torta eólica. E tampouco posso esquecer com facilidade o claro alinhamento de La Voz com os grupos tangallegos, chegando mesmo a difundir informações falsas.

Pois bem, eu, na medida do possível, procurarei em adiante não ligar nada de La Voz, nem tampouco dar-lhe publicidade através de redes sociais. No referente ao caso concreto de Chuza!, tampouco vou enviar informações de lavoz.es, e mesmo votarei negativo quanta notícia se enviar desse web a partir deste mesmo instante. A imagem desta simbólica campanha chega do blogue ANGUEIRA DE SUSO. Máis aquí.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 69 comentarios

34 anónimo

E no traballo, a traballar, vago, nada de andar polos blogs.

33 anónimo

Bule, o que che vaia a tí na cama importame tres carallos. Si te metes cos funcionarios (algúns temos memoria), vagos, mantidos, cacho demócrata do carallo, non agardes que te trate ben. Proe? pois a rascala, rapas.

32 Bule bule

Anónimo...non te coñezo nin gañas que teño....A no ser que sexas Angelina Jolie ;)

O que eu faga na miña vida privada non é da túa icumbencia. Ademáis para ler os teus comentarios non se necesita gran capacidade de análise. Basta con ter rematado o preescolar.

Encantoume que che gustara a miña intervención. Pero máis que iso, foi a túa reacción...pegando berros e disparando contra todo, verdade, cacho demócrata?? Ves?? Xa tes alcume.:D

Ale,...recoméndoche para o escozor, polviños de talco.

Por certo, non me van os homes, así que deixa de seguirme polo mundo adiante como acabas de recoñecer.

31 Camba

Lo siento, pensé que este era un blog de Galicia Bilingüe

30 Turistapaseandonoiate

Primeiro que escriban en galego, e logo xa veremos se paga a pena facerlles caso...

Por certo, Xosé, o comunismo non sei se volverá, pero con algúns marabillosos plans da Consellería de Vivenda mesmo dá esa impresión...
Deséxoche que a túa casa non caia no ámbito dun deses Plans como, p.ex. o de Vivenda Protexida...