Os nervios de Caballero

Está nervioso o candidato do PSOE en Vigo, Abel Caballero. As enquisas internas e externas non lle aseguran que sexa o próximo alcalde de Vigo...

Por Galicia Confidencial | Galicia | 19/04/2007 | Actualizada ás 22:47

Comparte esta noticia

As enquisas que publicaron xa algúns medios e que xa teñen nas súas máns outros tamén dan un panorama parecido, coa salvedade de que, nalgúns deles a candidata popular chega aos 14 concelleiros, é dicir, á maioría absoluta.

Os colaboradores do líder socialista vigués non dan coa fórmula que permita facelo despegar, convencidos de que os xornais e a publicidade non o poden facer todo. Caballero non cualla na sociedade viguesa e un exemplo disto é que tampouco ten ningún 'feeling' cos xornalistas que cubren as súas informacións.

A dirección socialista prepara un "desembarco" de líderes políticos do PSOE en Vigo, incluidos ministros e o propio presidente Zapatero, que viaxará a Vigo ata en duas ocasións no vindeiro mes. Pretenden contrarestrar, deste xeito, o pouco tirón de Caballero.

Comparte esta noticia
¿Gústache esta noticia?
Colabora para que sexan moitas máis activando GCplus
Que é GC plus? Achegas    icona Paypal icona VISA
Comenta
Comentarios 6 comentarios

6 Torito

Bueno a min non me parece mal que iste AVElino non gañe. A ver si escarmenta e xa se retira dunha puñetera vez. O que non puiden a pesar de selo Pte foi que dimitira da JOP., porque o "estadista" Blanco, si outra mosca cojonera que teño perenne entre as pernas, non mo permitiu.
Espero que vos quede claro o asunto. Apertas e bicos para todos/as.

5 Xosé Castro

O que está arriba é un penoso representante do nazionalismo máis enxebre, é dicir, do nazionalismo máis primitivo. Mesmo é representante da ignorancia nazionalista, esa que é capaz de reclamar que os mortos morran en galego, por se acaso cae unha bomba atómica...

4 Xosé A. Pena

O tal Caballero saiu esquilmado alá polo ano 83 cando quixo disputarlle o Decanato de Económicas a Beiras e, despois, cando no 97 quixo presidir a Xunta.
Lástima que Beiras non se presentase a alcaldía de Vigo!!!.
(O de arriba intoxícase diariamente nas webs da extrema dereita que agora fan seu o boicot o grupo Prisa)

3 Xosé Castro

uan Luis Cebrián, hijo de un alto cargo de la Prensa del Movimiento, el falangista Vicente Cebrián, y director de los Servicios Informativos de RTVE en 1974 a los 30 años, escribió en enero de 1977 en El País un artículo en el que condenaba todo recuerdo de todos los muertos de la guerra. Unos años después, se ha convertido en ideólogo de la memoria histórica.
Extraigo unos párrafos del artículo, titulado El final de una guerra y publicado el 9 de enero de 1977.

Las víctimas en las guerras civiles no se deben exaltar por ninguno de los dos bandos, ni mucho menos por el victorioso, en menosprecio de quienes fueron derrotados. Lo contrario equivale a perpetuar el espíritu del fraticidio.
(...) Yo no voy a terciar en esa polémica cruel sobre quién asesinó más en aquellos años. Se asesinó y basta. Y no nos duelen a los españoles de hoy más los crímenes de un bando que los de otro.
(...) Hasta hace sólo un par de años los medios de comunicación oficial han machacado sobre nuestras cabezas la única realidad tangible: que el Poder de Franco también se basaba en el derecho de conquista y no era otro que el del vencedor de una contienda que acabó siendo permanente [Bien lo sabía él, que fue fue director de los servicios informativos de RTVE y redactor-jefe en el falangista Arriba].
(...) Cada vez que el Rey o el Gobierno dan un paso hacia la reconciliación deseada hay alguien que saca Paracuellos, Guernica, las tapias del cementerio del Este, Grimau, Carrero, la calle del Correo, Montejurra...
(...) sólo sobre la superación del pasado, de todos los pasados es pensable construir el presente
(...) Es imposible construir una democracia pacífica basada en el rencor la revancha o la prepotencia.
(...) Sólo con un total olvido objetivo de los temas que nos dividieron sangrientamente podrán los españoles construir su nueva paz civil. No se trata de reparar hipotéticos errores de la justicia, sino de ejercitar el mutuo perdón humano.
Hoy toca enterrar definitivamente nuestras diferencias.

JAJAJAJAJAJAJAJAJA

2 Circio

Cala, Estevo, que o BNG tampouco está como para presumir do que ten feito en Vigo.